Zawiadomienie o wszczęciu postepwoania ws udzielenia zezwolenia na usunięcie 2 drzew z terenu przy ul. 11 Listopada 2
Suwałki, dnia: 24 sierpnia 2017 r.
OSGK.6131.97.1.2017.RR
ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO
W dniu 9 sierpnia 2017 r. do tut. Organu wpłynął wniosek Młodzieżowej Spółdzielni Mieszkaniowej, z dnia 9 sierpnia 2017 r., o wydanie zezwolenia na usunięcie 2 drzew z terenu przy ul. 11 Listopada 2. Na wezwanie tut. Urzędu strona uzupełniła uzupełniła wniosek pismem, znak: EA/1087/2017r, z dnia 22 sierpnia 2017 r., co umożliwiło rozpatrzenie sprawy.
Wobec powyższego, tut. Organ wszczyna postępowanie w sprawie dotyczącej wydania zezwolenia na usunięcie drzew przy ul. 11 Listopada 2.
W związku z art. 79 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadamiam o wyznaczeniu terminu przeprowadzeniu oględzin drzew na terenie przedmiotowej nieruchomości, w dniu 11 września 2017 r., o godz. 9.30. Zgodnie z art. 79 § 2 KPA strona ma prawo brać udział w przeprowadzeniu dowodu oraz składać wyjaśnienia.
Z aktami sprawy można zapoznać się oraz ustosunkować się do nich w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1, w pok. 207.
Jednocześnie, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 935 – z późn. zmianami) informuję, że przedmiotowy wniosek nie może być załatwiony w terminie określonym w art. 35 Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
Powodem jest złożona i długotrwała procedura wynikająca z ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 2134 – z późn. zmianami)
Przewidywany termin rozpatrzenia wniosku określam do dnia 10 października 2017 r.
Od niniejszego pisma stronom przysługuje prawo wniesienia ponaglenia, w przypadkach i na zasadach określonych w § 37 KPA.