Zawiadomienie o wszczęcie postępowania administracyjnego ws wniosku Suwalskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, z dnia 6 października 2017 r., o wydanie zezwolenia na usunięcie 2 drzew z terenu działki geod. nr 22055/2 przy ul. Reja.
Suwałki, dnia: 9 października 2017 r.
OSGK.6131.126.2017.RR
ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO
W dniu 6 października 2017 r. do tut. Organu wpłynął wniosek Suwalskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, z dnia 6 października 2017 r., o wydanie zezwolenia na usunięcie 2 drzew z terenu działki geod. nr 22055/2 przy ul. Reja.
Wobec powyższego, tut. Organ wszczyna postępowanie w przedmiotowej sprawie.
W związku z art. 79 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadamiam o wyznaczeniu terminu przeprowadzeniu oględzin drzew na terenie przedmiotowej nieruchomości, w dniu 26 października 2017 r., o godz. 14.45. Zgodnie z art. 79 § 2 KPA strona ma prawo brać udział w przeprowadzeniu dowodu oraz składać wyjaśnienia.
Z aktami sprawy można zapoznać się oraz ustosunkować się do nich w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1, w pok. 207.
Jednocześnie, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 935 – z późn. zmianami) informuję, że przedmiotowy wniosek nie może być załatwiony w terminie określonym w art. 35 Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
Powodem jest złożona i długotrwała procedura wynikająca z ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 2134 – z późn. zmianami)
Przewidywany termin rozpatrzenia wniosku określam do dnia 30 listopada 2017 r.
Od niniejszego pisma stronom przysługuje prawo wniesienia ponaglenia, w przypadkach i na zasadach określonych w § 37 KPA.