Postępowanie administracyjne ws wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowie parkingów dla samochodów osobowych i samochodów ciężarowych

Suwałki, dnia 4 września 2017 r.

OSGK.6220.102.2017.DK

ZAWIADOMIENIE

o wszczęciu postępowania

Zawiadamia się, zgodnie z art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 935), że na wniosek ETAR s.c. R. Szpakowski, T. Wiśniewski, ul. Utrata 205, 16-400 Suwałki, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na Budowie parkingów dla samochodów osobowych i samochodów ciężarowych na działce o nr. Geod. 32718/13 w Suwałkach”.

Jednocześnie zawiadamiam, że na czas konieczny do dokonania uzgodnienia, zgodnie z art. 35 § 5 KPA, wstrzymuje się bieg terminów określonych w art. 35 § 3 KPA.

W ciągu 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia można w tut. Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej (pok. 210) zapoznać się z materiałami w tej sprawie oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia i wnioski.

Zastrzeżenia i wnioski rozpatrzone zostaną przy rozstrzygnięciu decyzji.

Otrzymują:

1. ETAR s.c. R. Szpakowski, T. Wiśniewski, ul. Utrata 205, 16-400 Suwałki,

2. Gmina Miasta Suwałki - Wydział Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa ,

3. Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach

ul. Sejneńska 84, 16-400 Suwałki,

4. AMIC POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

ul. Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa,

5. Pani Kęćko Jolanta,

6. Pan Kęćko Edward

7. a/a

Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radoslaw Renda

Data wytworzenia: 2017-09-05

Wprowadzający: Radosław Renda

Data modyfikacji: 2017-09-05

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2017-09-05