Informacja o zgromadzeniu materiału dowodowego ws postępowania dot. wniosku Suwalskiej Spółdzielni Mieszkaniowej o wydanie zezwolenia na usunięcie 2 drzew z terenu przy ul. Korczaka 1 i ul. Dwernickiego 8A
Suwałki, dnia: 14 sierpnia 2017 r.
OSGK.6131.89.2.2017.RR
ZAWIADOMIENIE O ZEBRANIU MATERIAŁU DOWODOWEGO
Stosownie do art. 10 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 23 – z późn. zmianami), w związku z art. 83 ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 2134 – z późn. zmianami), zawiadamiam, że tut. Organ zgromadził materiał dowodowy w sprawie postępowania dotyczącego wniosku Suwalskiej Spółdzielni Mieszkaniowej o wydanie zezwolenia na usunięcie 2 drzew z terenu przy ul. Korczaka 1 i ul. Dwernickiego 8A w Suwałkach.
Informuję o prawie do zapoznania się z aktami postępowania oraz wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań, a także do złożenia dodatkowych wyjaśnień mogących mieć znaczenie w sprawie. Strony mogą wypowiedzieć się w sprawie oraz zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach, przy ul. Mickiewicza 1, w pokoju nr 207, w godzinach 7.30-15.00, w terminie 14 dni od daty ogłoszenia.
Jednocześnie, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego informuję, że wniosek, z uwagi na stopień skomplikowania sprawy, nie może być załatwiony w terminie określonym w art. 35 Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
Przewidywany termin rozpatrzenia wniosku określam do dnia 14 września 2017 r.