Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego ws wniosku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Hubala 5 w Suwałkach

Suwałki, dnia: 21 marca 2017 r.

OSGK.6131.28.1.2017.RR

ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO

W dniu 7 marca 2017 r. do tut. Organu wpłynął wniosek Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy ul. Hubala 5 w Suwałkach, z dnia 7 marca 2017 r., o wydanie zezwolenia na usunięcie 5 drzew z terenu nieruchomości przy ul. Hubala 5 w Suwałkach.

W dniu 21 marca b. r. Urząd Miejski w Suwałkach otrzymał uzupełnienie wniosku, pismem, znak: EA/373/2017, z dnia 20 marca 2017 r.

Wobec powyższego, tut. Organ wszczyna postępowanie w przedmiotowej sprawie.

W związku z art. 79 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadamiam o wyznaczeniu terminu przeprowadzeniu oględzin drzew na terenie przedmiotowej nieruchomości, w dniu 5 kwietnia 2016 r., o godz. 10.00. Zgodnie z art. 79 § 2 KPA strona ma prawo brać udział w przeprowadzeniu dowodu oraz składać wyjaśnienia.

Z aktami sprawy można zapoznać się oraz ustosunkować się do nich w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1, w pok. 207.

Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Data wytworzenia: 2017-03-21

Wprowadzający: Radosław Renda

Data modyfikacji: 2017-03-21

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2017-03-21