postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie ścieków opadowych i roztopowych, zebranych z połaci dachowej oraz z nawierzchni parkingów, chodników, placów utwardzonych przy Kościele pw. Matki Bożej Miłosierdzia

Suwałki, dnia 12 lipca 2017 r.

OSGK.6341.56.2017.DK

ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA

Zgodnie z art. 61 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.) oraz art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r. poz. 469 ze zm.) zawiadamiam, że na wniosek Parafii pw. Matki Bożej Miłosierdzia, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 16-400 Suwałki, wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie ścieków opadowych i roztopowych, zebranych z połaci dachowej oraz z nawierzchni parkingów, chodników, placów utwardzonych przy Kościele pw. Matki Bożej Miłosierdzia w Suwałkach do gruntu oraz wykonanie urządzenia wodnego – układ skrzynek retencyjno – rozsączających i studni chłonnej na działkach o nr ew. 23915, 23914/2.

Zawiadomienie wywieszone będzie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1 (II piętro) oraz zamieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach w internecie pod adresem: http://bip.um.suwalki.pl.






Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radoslaw Renda

Data wytworzenia: 2017-07-12

Wprowadzający: Radosław Renda

Data modyfikacji: 2017-07-12

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2017-07-12