AGP_Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego na budowę siedziby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach

AGP.6733.9.2017.EBA

 

OBWIESZCZENIE

PREZYDENTA  MIASTA  SUWAŁK

 

      Zgodnie z art. 53 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U.  z  2016 r., poz. 778 ze zm.)  Prezydent  Miasta  Suwałk informuje, iż  na wniosek z dnia 18.05.2017 r. Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach    -  zostało  wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, na inwestycję polegającą  na budowie siedziby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach wraz z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą, z zapleczem technicznym, myjnią  wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną, w tym budowie  parkingu na 20 pojazdów oraz placu manewrowego i wielofunkcyjnego placu sportowego, na działce oznaczonej nr geod. 21819/1 przy ul.Gen.K.Pułaskiego 73 w Suwałkach oraz na działkach nr geod. 21805/3, 22655/11, 21735/9 celem wykonania zjazdów.

      W terminie do dnia  1 czerwca 2017 roku (włącznie), w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza 1, w Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej (pok.140) można zapoznać się z materiałami w tej sprawie oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia i wnioski.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Małgorzata Włoskowska - Naczelnik Wydziału Architektury i Gospodarki Przestrzennej

Wprowadzający: Tomasz Arciszewski

Data modyfikacji: 2017-05-18

Opublikował: Tomasz Arciszewski

Data publikacji: 2017-05-18