AGP_Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego na budowę siedziby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach
AGP.6733.9.2017.EBA
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA SUWAŁK
Zgodnie z art. 53 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 778 ze zm.) Prezydent Miasta Suwałk informuje, iż na wniosek z dnia 18.05.2017 r. Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach - zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, na inwestycję polegającą na budowie siedziby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach wraz z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą, z zapleczem technicznym, myjnią wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną, w tym budowie parkingu na 20 pojazdów oraz placu manewrowego i wielofunkcyjnego placu sportowego, na działce oznaczonej nr geod. 21819/1 przy ul.Gen.K.Pułaskiego 73 w Suwałkach oraz na działkach nr geod. 21805/3, 22655/11, 21735/9 celem wykonania zjazdów.
W terminie do dnia 1 czerwca 2017 roku (włącznie), w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza 1, w Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej (pok.140) można zapoznać się z materiałami w tej sprawie oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia i wnioski.