Zgromadzenie materiału dowodowego ws wniosku Międzyzakładowej SM o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew z terenu przy ul. Daszyńskiego 3A i ul. Putry 11
Suwałki, dnia: 1 grudnia 2020 r.
OSGK.6131.173.2.2020.RR
ZAWIADOMIENIE O ZEBRANIU MATERIAŁU DOWODOWEGO
Stosownie do art. 10 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 256), w związku z art. 83 ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 471), zawiadamiam, że tut. Organ zgromadził materiał dowodowy w sprawie postępowania dotyczącego wniosku Międzyzakładowej Spółdzielni Mieszkaniowej o wydanie zezwolenia na usunięcie 2 drzew z terenu przy ul. Daszyńskiego 3A i ul. Putry 11 w Suwałkach.
Informuję o prawie do zapoznania się z aktami postępowania oraz wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań, a także do złożenia dodatkowych wyjaśnień mogących mieć znaczenie w sprawie. Strony mogą wypowiedzieć się w sprawie oraz zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miejskim w Suwałkach, w godzinach 7.30-15.30 (w poniedziałki w godz. 8.00-16.00), w terminie 14 dni od daty ogłoszenia.
Telefon do osoby prowadzącej sprawę: 875628216