AGP_Obwieszczenie Prezydenta Miasta Suwałk o wszczęciu postępowania ws. wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, na inwestycję polegającą na rozbudowie instalacji technologicznej, na terenie oczyszczalni ścieków w Suwałkach, na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 24782/5
Suwałki, dnia 16 października 2020 r.
AGP.6733.16.2020.EBA
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA SUWAŁK
Zgodnie z art. 53 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 293 ze zm.) Prezydent Miasta Suwałk informuje, iż na wniosek złożony przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Suwałkach Sp. z o.o. - zostało wszczęte postępowanie administracyjne, w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, na inwestycję polegającą na rozbudowie instalacji technologicznej, polegającej na budowie 4 nowych studni kontrolno-pomiarowych dla istniejącego kanału wraz z montażem pompy w istniejącej komorze nitryfikacji, na terenie oczyszczalni ścieków w Suwałkach, na działce oznaczonej nr geod. 24782/5.
W terminie do dnia 30 października 2020 roku (włącznie), w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza 1, w Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej (pok.140) można zapoznać się z materiałami w tej sprawie oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia i wnioski, po uprzednim umówieniu się telefonicznie. Celem uzyskania informacji w procedowanej sprawie można też skontaktować się z osobą prowadzącą sprawę lub naczelnikiem Wydziału, poprzez email: agp@um.suwalki.pl lub ePUAP.
Jednocześnie na podst. art. 9 Kpa w związku z art.15zzzzzn pkt 2 ustawy z dnia 2.03.2020 r. o szczegółowych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U z 2020 r., poz.374 ze zm.), informuję, iż z uwagi na konieczność ograniczenia bezpośrednich kontaktów w obecnej sytuacji nie będzie możliwe wykonanie kserokopii dokumentacji przez pracownika organu. Strona, która chciałaby skorzystać w siedzibie organu z prawa zapoznania się z dokumentacją i wykonania jej kopii proszona jest o zaopatrzenie się we własny sprzęt (aparat fotograficzny, telefon komórkowy, kartkę i długopis do sporządzania odpisów lub notatek) Istnieje również możliwość przesłania w formie elektronicznej przez pracownika organu, po uprzednim zwróceniu się z taką prośbą części dokumentacji(w miarę możliwości technicznych, pojedyncze strony formatu A4 lub A3) w formie skanu na adres wskazany przez stronę.