Zawiadomienie o zebranym materiale dowodowym w sprawie postępowania administracyjnego prowadzonego na wniosek firmy SEKURO Sp. z o.o. dotyczacym wydania decyzji o warunkach zabudowy
PREZYDENT MIASTA SUWAŁK
A. Mickiewicza 1
16-400 Suwałki
Suwałki, dnia 30 lipca 2020 r.
AGP.6730.23.2019.2020EBA
Stosownie do art. 10 § 1 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 256), zawiadamiam, iż został zebrany materiał dowodowy w sprawie postępowania administracyjnego prowadzonego na wniosek firmy SEKURO Sp. z o.o., ul. Utrata 4c,16-400 Suwałki, reprezentowanej przez Prezesa Zarządu Mirosława Wasilewskiego
Sprawa dotyczy wydania decyzji o warunkach zabudowy na inwestycję polegającą na nadbudowie części istniejącego budynku usługowego o jedną kondygnację, dobudowie dwóch dodatkowych biegów istniejącej klatki schodowej oraz nadbudowie istniejącego szybu dźwigu, w obiekcie znajdującym się na działce o nr geod. 12337/1, przy ul. Utrata 4c w Suwałkach.
Strony i zainteresowane jednostki mają prawo zapoznać się z aktami sprawy, wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłosić żądania w tej sprawie - w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Akta sprawy dostępne są w tut. Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Suwałkach przy ul. A.Mickiewicza 1 w Suwałkach, pokój 140.
Z up. Prezydenta Miasta Suwałk
Małgorzata Włoskowska
Naczelnik Wydziału Architektury i Gospodarki
Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Suwałkach
Otrzymują w formie pisemnej:
1.Inwestor
- a.a.
Wszystkie postanowienia, zawiadomienia i decyzje w przedmiotowej sprawie zamieszczane są na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach oraz udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach pod adresem www.bip.um.suwalki.pl