AGP_Obwieszczenie Prezydenta Miasta Suwałk o wszczęciu postępowania ws. wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, na inwestycję polegającą na budowie 2 sztuk komór czerpalnych, budowie kanału spiętrzającego, adaptacji komory rozdzielczej, zlokalizowanych na terenie oczyszczalni ścieków w Suwałkach, na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 24782/5

PREZYDENT MIASTA SUWAŁK
ul. A. Mickiewicza 1
16-400 Suwałki

Suwałki, dnia 16 października 2020 r.

AGP.6733.15.2020.EBA

OBWIESZCZENIE

PREZYDENTA   MIASTA   SUWAŁK

 

      Zgodnie z art. 53 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U.  z  2020 r., poz. 293 ze zm.)  Prezydent  Miasta  Suwałk informuje, iż  na wniosek złożony przez  Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji  w Suwałkach Sp. z o.o.  -  zostało  wszczęte postępowanie administracyjne, w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, na inwestycję polegającą na budowie rurociągów instalacji tłocznej ścieków surowych, budowie 2 sztuk komór czerpalnych, budowie kanału spiętrzającego, adaptacji komory rozdzielczej w celu umożliwienia spiętrzenia i gromadzenia ścieku surowego oraz  montaż w tej komorze  zastawki spiętrzającej ścieki, zlokalizowanych na terenie oczyszczalni ścieków  w Suwałkach, na działce oznaczonej nr geod. 24782/5.

      W terminie do dnia  30 października 2020 roku (włącznie), w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza 1, w Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej (pok.140) można zapoznać się z materiałami w tej sprawie oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia i wnioski.

      W terminie do dnia  30 października 2020 roku (włącznie), w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza 1, w Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej (pok.140) można zapoznać się z materiałami w tej sprawie oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia i wnioski, po uprzednim umówieniu się telefonicznie. Celem uzyskania informacji w procedowanej sprawie można też skontaktować się z osobą prowadzącą sprawę lub naczelnikiem Wydziału, poprzez email: agp@um.suwalki.pl lub ePUAP.

      Jednocześnie na podst. art. 9 Kpa w związku z art.15zzzzzn pkt 2 ustawy z dnia 2.03.2020 r. o szczegółowych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U z 2020 r., poz.374 ze zm.), informuję, iż z uwagi na konieczność ograniczenia bezpośrednich kontaktów w obecnej sytuacji nie będzie możliwe wykonanie kserokopii  dokumentacji przez pracownika organu. Strona, która chciałaby skorzystać w siedzibie organu z prawa zapoznania się z dokumentacją i wykonania jej kopii proszona jest  o zaopatrzenie się we własny sprzęt (aparat fotograficzny, telefon komórkowy, kartkę i długopis do sporządzania odpisów lub notatek) Istnieje również możliwość przesłania w formie elektronicznej przez pracownika organu, po uprzednim zwróceniu się z taką prośbą części dokumentacji(w miarę możliwości technicznych, pojedyncze strony formatu A4 lub A3) w formie skanu na adres wskazany przez stronę.

 

Z up. Prezydenta Miasta Suwałk
Małgorzata Włoskowska
Naczelnik Wydziału Architektury i Gospodarki
Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Suwałkach

Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Małgorzata Włoskowska - Naczelnik Wydziału Architektury i Gospodarki Przestrzennej

Data wytworzenia: 2020-10-16

Wprowadzający: Andrzej Czupryński

Data modyfikacji: 2020-10-16

Opublikował: Andrzej Czupryński

Data publikacji: 2020-10-16