AGP-RU obwieszczenie o zamieszczeniu wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej
Suwałki, dnia 25 marca 2020 r.
AGP-RU.670.1.1.2020
OBWIESZCZENIE
o zamieszczeniu wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej
Na podstawie art. 7, ust. 10 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących (Dz. u. z 2020 r. poz. 219), informuję o zamieszczeniu na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Suwałkach w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce Obwieszczenia Prezydenta, wniosku złożonego dnia 23 marca 2020 r. przez Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego „Budopol-Suwałki”- Hajko - Sp.J., o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej, polegającej na budowie 12 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w trzech zespołach w zabudowie szeregowej wraz z drogą wewnętrzną z miejscami postojowymi i infrastrukturą techniczną, przy ulicy Filipowskiej, na działce o numerze geodezyjnym 35574 obręb 3 miasto Suwałki.
Zgodnie z art. 7 ust. 11 ww. ustawy o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących, uwagi do przedmiotowego wniosku można składać do Prezydenta Miasta Suwałk w formie pisemnej w Kancelarii Ogólnej – pokój nr 5 w punkcie przyjęć korespondencji Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki lub na adres Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki lub w formie elektronicznej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344) na adres elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) na ePUAP: /UMSuwalki/esp w terminie 21 dni od dnia zamieszczenia wniosku na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Suwałkach w Biuletynie Informacji Publicznej, tj do dnia 15 kwietnia 2020 r.
Uwaga powinna zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres składającego oraz przedmiot uwagi.
Z up. Prezydenta Miasta Suwałk
Łukasz Kurzyna
Zastępca Prezydenta
*
W związku z obowiązkiem określonym w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1, późniejszymi zmianami) informuję, iż:
- Administratorem podanych we wniosku/uwadze danych osobowych jest Prezydent Miasta Suwałk z siedzibą ul. A. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki e-mail: org@um.suwalki.pl87 562 80 00
- Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procedury dotyczącej ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowej na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących (Dz. u. z 2020 r. poz. 219)
- We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz realizacją przysługujących w tym zakresie praw, można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@um.suwalki.pl.
- Pełen zakres informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie internetowej urzędu w BIP w zakładce „zagospodarowanie przestrzenne” oraz w siedzibie Administratora.