AGP_Obwieszczenie o wydaniu decyzji o warunkach zabudowy, z wniosku SEKURO Sp. z o.o. z/s w Suwałkach, na inwestycję polegającą na nadbudowie części istniejącego budynku usługowego o jedną kondygnację, dobudowie dwóch dodatkowych biegów istniejącej klatki schodowej oraz nadbudowie istniejącego szybu dźwigu, w obiekcie znajdującym się na działce o nr geod. 12337/1, przy ul. Utrata 4c w Suwałkach.
PREZYDENT MIASTA SUWAŁK
ul. A. Mickiewicza 1
16-400 Suwałki
Suwałki, dnia 23 marca 2020 r.
AGP.6730.23.2019.EBA
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA SUWAŁK
Zgodnie z art. 49a KPA Kodeksu Postępowania Administracyjnego, (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 256) zawiadamia się, iż na wniosek złożony przez firmę SEKURO Sp. z o.o., ul. Utrata 4c, 16-400 Suwałki, reprezentowaną przez Prezesa Zarządu Mirosława Wasilewskiego, wydana została decyzja o warunkach zabudowy, na inwestycję polegającą na nadbudowie części istniejącego budynku usługowego o jedną kondygnację, dobudowie dwóch dodatkowych biegów istniejącej klatki schodowej oraz nadbudowie istniejącego szybu dźwigu, w obiekcie znajdującym się na działce o nr geod. 12337/1, przy ul. Utrata 4c w Suwałkach.
Stosownie do art. 49 § 2 Kpa w terminie 14 dni od daty niniejszego ogłoszenia, strony i zainteresowane jednostki mają prawo zapoznać się z aktami sprawy i treścią wydanej decyzji i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów w tej sprawie w Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Suwałkach, (pokój nr 140, w pon. – pt. w godz. 8.00 – 15.00).
Z up. Prezydenta Miasta Suwałk
Ewa Szulc - Pachut
Główny Specjalista
w Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Suwałkach