Zgromadzenie materiału dowodowego ws wniosku SSM dot. zezwolenia na usunięcie drzew przy ul. 1 Maja 3, ul. Utrata 2 i 6, ul. Sejneńskiej 17 i 19

Suwałki, dnia: 2 września 2024 r.

OS.6131.116.1.2024.RR

ZAWIADOMIENIE O ZEBRANIU MATERIAŁU DOWODOWEGO

Stosownie do art. 10 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 572), w związku z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1336), zawiadamiam, że tut. Organ zgromadził materiał dowodowy w sprawie postępowania dotyczącego wniosku Suwalskiej Spółdzielni Mieszkaniowej o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew z terenu przy ul. 1 Maja 3, ul. Utrata 2 i 6 oraz ul. Sejneńskiej 17 i 19 w Suwałkach.

Informuję o prawie do zapoznania się z aktami postępowania oraz wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań, a także do złożenia dodatkowych wyjaśnień mogących mieć znaczenie w sprawie. Strony mogą wypowiedzieć się oraz zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miejskim w Suwałkach, w godzinach 7.30-15.30 (w poniedziałki w godz. 8.00-16.00), w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia niniejszego zawiadomienie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej tut. Organu: www.um.suwalki.pl.

Telefon do osoby prowadzącej sprawę: 875628216

Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda - Wydział Ochrony Środowiska

Data wytworzenia: 2024-09-02

Wprowadzający: Radosław Renda

Data modyfikacji: 2024-09-02

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2024-09-02