Wszczęcie postępowania ws zezwolenia na usunięcie 32 drzew z osiedla „Północ II”

Suwałki, dnia: 12 listopada 2024 r.

OS.6131.240.2024.RR

 

ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO I PRZEDŁUŻENIU TERMINU ROZPATRZENIA SPRAWY

W dniu 5 listopada 2024 r. do tut. Organu wpłynął wniosek Suwalskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, znak: EPII.5242.14.2024 z dnia 4 listopada 2024 r., o wydanie zezwolenia na usunięcie 32 drzew z terenu osiedla administracji „Północ II” w Suwałkach.

W związku z art. 79 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 572), zawiadamiam o wszczęciu postępowania w przedmiotowej sprawie i wyznaczeniu terminu przeprowadzenia oględzin drzew, w dniu 12 grudnia 2024 r., o godz. 12.00, poczynając od drzewa przy ul. Reja 52A. Zgodnie z art. 79 § 2 KPA strona ma prawo brać udział w przeprowadzeniu dowodu oraz składać wyjaśnienia.

Z aktami sprawy można zapoznać się oraz ustosunkować się do nich w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1, w pokoju nr 213.

Jednocześnie, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego, informuję, że przedmiotowy wniosek nie może być załatwiony w terminie określonym w art. 35 ww. ustawy. Powodem jest złożona i długotrwała procedura wynikająca z ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody.

Przewidywany termin rozpatrzenia wniosku określam do dnia 30 stycznia 2025 r.

Od niniejszego pisma stronom przysługuje prawo wniesienia ponaglenia, w przypadkach i na zasadach określonych w § 37 KPA.

Treść przedmiotowego zawiadomienia została opublikowana również w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie tut. Organu: www.um.suwalki.pl

Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda - Wydział Ochrony Środowiska

Data wytworzenia: 2024-11-13

Wprowadzający: Radosław Renda

Data modyfikacji: 2024-11-13

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2024-11-13