AGP_Obwieszczenie Prezydenta Miasta Suwałk zawiadamiające o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Suwałki, dnia 03.09.2024 r.
PREZYDENT MIASTA SUWAŁK
16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1
AGP.6733.1.2024.EBA
OBWIESZCZENIE
Prezydent Miasta Suwałk, stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 poz. 977, 1506, 1597, 1688, 1890, 2029, 2739 ze zm.), zawiadamia o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek złożony przez Pana Janusza Topolskiego, pełnomocnika działającego w imieniu i na rzecz PGE Dystrybucja S.A. z/s w Lublinie, w sprawie o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, na inwestycję polegającą na budowie sieci elektroenergetycznej SN-20 kV, składającej się z elektroenergetycznej linii kablowej doziemnej SN-20 kV, na działce nr geod. 32721/1 w Suwałkach.
Zgodnie z art. 10 § 1 oraz art. 73 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572 ze zm.), strony postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1, w Wydziale Architektury i Gospodarki Przestrzennej, pokój nr 140, w terminie od dnia 03 września – 17 września 2024 r. oraz wnieść swoje uwagi i zastrzeżenia.
Zapoznanie się z aktami sprawy osobiście, będzie możliwe po uprzednim umówieniu się telefonicznie (tel. 87 5628183) na konkretny dzień i godzinę.
Z up. Prezydenta Miasta Suwałk
Małgorzata Włoskowska
Naczelnik Wydziału Architektury i Gospodarki
Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Suwałkach
