Udzielenie zezwolenia na usunięcie 5 drzew z terenu przy ul. 1 Maja 3, ul. Utrata 2 i 6 oraz ul. Sejneńskiej 17 i 19

Suwałki, dnia: 2 października 2024 r.

OS.6131.116.3.2024.RR

O B W I E S Z C Z E N I E

Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 572), w związku z art. 83 ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1336), podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 2 października 2024 r. Prezydent Miasta Suwałk, po rozpatrzeniu wniosku Suwalskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Suwałkach udzielił zezwolenia na usunięcie 5 drzew z terenu przy ul. 1 Maja 3, ul. Utrata 2 i 6 oraz ul. Sejneńskiej 17 i 19 w Suwałkach.

Jednocześnie informuje się, że z całą dokumentacją w przedmiotowej sprawie, można zapoznać się w siedzibie tut. Urzędu, w Wydziale Ochrony Środowiska w Suwałkach, przy ul. Mickiewicza 1, pokój 213, w godz. od 730 do 1530 (w poniedziałki w godz. 8.00 do 16.00).

Informację o decyzji umieszcza się w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach, pod adresem: http://bip.um.suwalki.pl oraz na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu (II piętro).

Zgodnie z art. 49 Kodeksu Postępowania Administracyjnego zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 28 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda - Wydział Ochrony Środowiska

Data wytworzenia: 2024-10-03

Wprowadzający: Radosław Renda

Data modyfikacji: 2024-10-03

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2024-10-03