Zamówienie Nr ZBM/03/2010 z dnia 2010-02-09 - Gmina Miasto Suwałki - Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach przychodni medycznych i budynkach użyt
Data wydania | 2010-02-09 |
---|---|
Numer | ZBM/03/2010 |
Tytuł | Gmina Miasto Suwałki - Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach przychodni medycznych i budynkach użytkowych oraz w ich otoczeniu, zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach przez okres dwóch lat |
OGŁOSZENIE ZOSTAŁO ZAMIESZCZONE W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NR OGŁOSZENIA : 36908 – 2010 Z DNIA 09.02.2010 ROKU.
1) Nazwa i adres zamawiającego :
Gmina Miasto Suwałki - Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki, tel. 087 563 50 00, faks 087 563 50 79.
2) Określenie trybu zamówienia :
Tryb zamówienia : Przetarg nieograniczony
3) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia : bip.um.suwalki.pl
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych :
4.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego :
Wykonanie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach przychodni medycznych i budynkach użytkowych oraz w ich otoczeniu, zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach przez okres dwóch lat .
4.2. Rodzaj zamówienia : Usługi
4.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia :
Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na :
- sprzątaniu powierzchni eksploatacyjnych,
- utrzymaniu w czystości powierzchni przeszklonych wraz z myciem okien,
- utrzymaniu w czystości toalet i zabezpieczenie w środki higieny,
- opróżnianiu koszy i śmietników,
- odśnieżaniu i usuwaniu gołoledzi,
- utrzymaniu terenów zielonych .
Dane charakteryzujące przedmiot zamówienia :
1. Powierzchnia do sprzątania wewnątrz budynków (części wspólne)objętych zamówieniem :
2 413,00 m2
W tym :
1.1. Przychodnia przy ul. Waryńskiego 27 618,00 m2
1.2. Przychodnia przy ul. Putry 9 695,00 m2
1.3. Przychodnia przy ul. Młynarskiego 9 150,00 m2
1.4. Budynek przy ul. Pułaskiego 26A 350,00 m2
1.5. Budynek przy ul. Kościuszki 82 250,00 m2
1.6. Budynek przy ul. Utrata 1B 350,00 m2
2. Powierzchnia do sprzątania na zewnątrz budynków objętych zamówieniem :
14750,75 m2
W tym :
2.1. Przychodnia przy ul. Waryńskiego 27
- Powierzchnia do sprzątania 1 661,00 m2
w tym powierzchnia do odśnieżania i usuwanie skutków
gołoledzi 1 108,00 m2
- Powierzchnia terenów zielonych 410,00 m2
2.2. Przychodnia przy ul. Putry 9
- Powierzchnia do sprzątania 4 184,00 m2
w tym powierzchnia do odśnieżania i usuwanie skutków
gołoledzi 1 015,00 m2
- Powierzchnia terenów zielonych 518,00 m2
2.3. Przychodnia przy ul. Młynarskiego 9
- Powierzchnia do sprzątania 1 266,00 m2
w tym powierzchnia do odśnieżania i usuwanie skutków
gołoledzi 718,00 m2
- Powierzchnia terenów zielonych 278,00 m2
2.4. Budynek przy ul. Pułaskiego 26A
- Powierzchnia do sprzątania 3 800,00 m2
w tym powierzchnia do odśnieżania i usuwanie skutków
gołoledzi 1 857,50 m2
- Powierzchnia terenów zielonych 745,00 m2
2.5. Budynek przy ul. Kościuszki 82
- Powierzchnia do sprzątania 681,00 m2
w tym powierzchnia do odśnieżania i usuwanie skutków
gołoledzi 400,00 m2
- Powierzchnia terenów zielonych 95,00 m2
2.6. Budynek przy ul. Kościuszki 71
- Powierzchnia do sprzątania 1 475,00 m2
w tym powierzchnia do odśnieżania i usuwanie skutków
gołoledzi 1 000,00 m2
- Powierzchnia terenów zielonych 375,00 m2
2.7. Budynek przy ul. Wigierska 32
- Powierzchnia do sprzątania 585,00 m2
w tym powierzchnia do odśnieżania i usuwanie skutków
gołoledzi 569,50 m2
- Powierzchnia terenów zielonych 15,00 m2
2.8. Budynek przy ul. Sejneńska 13
- Powierzchnia do sprzątania 1 098,75 m2
w tym powierzchnia do odśnieżania i usuwanie skutków
gołoledzi 555,97 m2
- Powierzchnia terenów zielonych 542,78 m2
3. Ilość sanitariatów dla personelu i ogólnie dostępnych w budynkach
podlegających sprzątaniu i utrzymaniu czystości :
- ul. Waryńskiego 27 - 9 szt.
- ul. Putry 9 - 13 szt.
- ul. Młynarskiego 9 - 5 szt.
- ul. Pułaskiego 26A - 1 szt.
- ul. Utrata 1B - 5 szt.
4. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z terenem i budynkami objętymi
zamówieniem.
Oznaczenie w/g wspólnego Słownika Zamówień :
Kod CPV : 90911200-8 usługi sprzątania budynków
90911300-9 usługi czyszczenia okien
90921000-9 usługi dezynfekcji i dezynsekcji
77314000-4 usługi utrzymania gruntów
77342000-9 przycinanie żywopłotów
77314100-5 usługi w zakresie trawników
90610000-6 usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 usługi odśnieżania
90630000-2 usługi usuwania oblodzenia
4.4 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej :
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
6) Termin wykonania zamówienia : od dnia 01.04.2010 do dnia 31.03.2012 roku
7) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków;
7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące .
7.1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
7.1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia,
7.1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia,
7.1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
7.2.Opissposobu dokonywania oceny spełniania warunków określonych w pkt. 1 przez
Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia :
7.2.1. złożą oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych,
7.2.2. posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia,
7.2.3. wykonali co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom
stanowiącym przedmiot zamówienia.
7.3. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych
zastrzega, iż usługi objęte zamówieniem nie mogą być powierzone podwykonawcom .
7.4.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków .
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż
będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia .
7.5.Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie analizy oświadczeń lub
dokumentów określonych w Rozdziale IX SIWZ.
Ocena przeprowadzona zostanie wg reguły „spełnia albo nie spełnia” z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych .
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunki określone w pkt 7.2. ppkt. 7.2.1. i 7.2.2. muszą być spełnione odpowiednio przez każdego wykonawcę a pozostałe przez jednego lub kilku wykonawców .
8) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i wykazaniu braku podstaw do wykluczenia:
8.1.Oświadczenie Wykonawcy, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
8.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru - ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .
8.4. Aktualne zaświadczenie, właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8.5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
8.6. Aktualna informacja z Krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
8.7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie .
8.8. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
8.9.Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy .
Wymagane dokumenty, o których mowa należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Wykonawca, który nie złoży wymaganych oświadczeń lub dokumentów wymienionych w pkt 8 lub nie spełni innych wymagań określonych w SIWZ podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca zamieszkały lub mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8 ppkt 8.3 ; 8.4; 8.5 i 8.6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że :
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
Dokumenty, o których mowa lit. a i c ; powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 Prawa zamówień publicznych zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
Wykonawcy występujący wspólnie składają dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu :
- określone w pkt 8 pkt. 8.1; 8.2; 8.3; 8.4; 8.5; 8.6; 8.8 każdy,
- pozostałe jeden lub kilku
9) Informację na temat wadium :
Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 25.02.2010 roku do godz. 1400 w wysokości : 4 800,00 zł.- słownie złotych: cztery tysiące osiemset .
Dopuszcza się wniesienie wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10) Kryteria oceny ofert : cena 100%
11) Miejsce i termin składania ofert :
Oferty należy składać do dnia: 26.02.2010 roku do godz. 9oo w Sekretariacie Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Wigierska 32, 16 – 400 Suwałki, pok.10.
12) Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od daty terminu składani ofert.
13) Informację o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających .
Pieczątka o treści :
Z-ca D Y R E K T O R A
Wiesław Lange /-/ podpis nieczytelny
Suwałki dnia 09.02.2010 rok