Zamówienie Nr 01/OSGK/2009 z dnia 2009-02-25 - Przetarg nieograniczony na dostawę 12 fabrycznie nowych niskopodłogowych autobusów miejskich jednej marki
Data wydania | 2009-02-25 |
---|---|
Numer | 01/OSGK/2009 |
Tytuł | Przetarg nieograniczony na dostawę 12 fabrycznie nowych niskopodłogowych autobusów miejskich jednej marki |
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 1/4
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, Kontakt Urząd Miejski, Do wiadomości Przybysz Eugeniusz, PL-16-400
Suwałki. Tel. +48 875628207. E-mail osgk@um.suwalki.pl. Faks +48 875628098.
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.um.suwalki.pl/.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego
oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano
wyżej dla punktu kontaktowego.
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Organ władzy regionalnej lub lokalnej.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia
Główne miejsce realizacji dostawy: Suwałki.
Dostawa 12 fabrycznie nowych niskopodłogowych autobusów miejskich jednej marki.
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 2/4
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Wadium w wysokości 300.000,00 PLN zgodnie z wymaganiami określonymi w siwz.
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Określene we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) należy załączyć
pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formie oryginału lub kopii
potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia
potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp;
Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnych oświadczeń i dokumentów:
1) Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z
właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że
wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 3/4
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu
sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8
ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem;
4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy
Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem;
5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych.
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1) Informację z banku lub
spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż
5.000.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2) Oryginał lub poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię polisy lub innego dokumentu
ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł.
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykaz wykonanych w okresie
3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie dostaw, w ilości, co najmniej 10 fabrycznie nowych niskopodłogowych autobusów
miejskich jednoczłonowych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem
dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej:
Warunki gwarancji i serwisu. Waga: 10.00 %.
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta 4/4
Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 2.4.2009 - 15:00.
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
Miejsce: Urząd Miejski, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, Biuro Podawcze, pokój nr 6.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.
Odniesienie do projektów i/lub programów: Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego na lata
Urząd Zamówień Publicznych, Al. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. URL: www.uzp.gov.pl.
Urząd Zamówień Publicznych, Al. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa.