Zamówienie Nr 17/ZBM/2008 z dnia 2008-10-03 - Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach ogłasza przetarg nieograniczony na wymianę wraz z dostawą wodomierzy skrzydełkowych w lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZBM w Suwałkach.
Data wydania | 2008-10-03 |
---|---|
Numer | 17/ZBM/2008 |
Tytuł | Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach ogłasza przetarg nieograniczony na wymianę wraz z dostawą wodomierzy skrzydełkowych w lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZBM w Suwałkach. |
ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W SUWAŁKACH ogłasza przetarg nieograniczony
na wymianę wraz z dostawą wodomierzy skrzydełkowych na wodomierze nowe JS – 1,0 ø 15 w budynkach mieszkalnych zarządzanych przez ZBM w Suwałkach .
Ogłoszenie o przetargu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych - nr ogłoszenia: 248237 - 2008 z dnia 03.10.2008 roku.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : Kod (CPV) - 45330000 - 9
Dokumentację przetargową można pobrać w Zarządzie Budynków Mieszkalnych w Suwałkach przy ul. Noniewicza 10 p. 328 tel. 087 562 83 28 , za zaliczeniem pocztowym, lub ze strony internetowej Urzędu Miasta Suwałki : bip.um.suwalki.pl
Termin wykonania robót : do dnia 30.12.2008 roku
Oferty należy składać do dnia: 24.10.2008 roku do godz. 9oo w Sekretariacie Zarządu Budynków Mieszkalnych, ul. Noniewicza 10, 16 – 400 Suwałki, pok.324
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 24.10.2008 roku do godz.9 00 w wysokości: 1800,00 PLN .
Dopuszcza się wniesienie wadium zgodnie z art. 45 ust.6 PZP
O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który :
7.1. Spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7.2. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7.3. Wyraża zgodę na opłatę faktury w terminie 21 dni od daty złożenia jej u zamawiającego.
7.4. Wniesie wadium w kwocie, terminie i w sposób określony w SIWZ .
7.5. Posiada uprawnienia lub zatrudnia osoby uprawnione do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie .
7.6. Posiada doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia .
7.7. Posiada aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
7.8. Udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty instalacyjne .
7.9. odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia .
8. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty :
Ø Złożenie formularza ofertowego.
Ø Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych .
Ø Potwierdzenie dopuszczenia do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Ø Aktualne zaświadczenia, właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Ø Potwierdzenie niekaralności wykonawcy w zakresie art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .
Ø Wypełniony , podpisany i zaparafowany na każdej stronie przez osoby uprawnione projekt umowy .
Ø Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
Ø Kopię dokumentu uprawniającego do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie lub dokument potwierdzający zatrudnienie u Wykonawcy na czas trwania umowy osoby z uprawnieniami j.w. oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego .
Ø Polisę lub inny dokument (kopia) potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Ø Potwierdzenie wniesienia wadium ( w kopercie zewnętrznej ).
9. Kryteria oceny ofert : cena 100%.
10.Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od daty terminu składania ofert.
11. Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.10. 2008 roku o godz.10oo
Pieczątka o treści :
D Y R E K T O R
Inż. Piotr Marian Luto /-/ podpis nieczytelny
Suwałki, dnia : 24.10. 2008 rok