Zarządzenie Nr 82/ 2025 z dnia 2025-02-28

Data wydania 2025-02-28
Numer 82/ 2025
Tytuł w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko - Orlik 2012 w SP nr 9 i SP nr 11 w Suwałkach: Zadanie 1 Remont nawierzchni boisk „Moje Boisko - Orlik 2012” przy Szkole Podstawowej nr 11 przy ul. Szpitalna 66 w Suwałkach Zadanie 2 Remont nawierzchni boisk „Moje Boisko - Orlik 2012” przy Szkole Podstawowej nr 9 przy ul. Hamerszmita 11 w Suwałkach
  • Zarządzenie Prezydenta Miasta Suwałk nr 82_2025 z dnia 28 lutego 2025 roku.pdf ( 173.52 KB )

    Zarządzenie Nr 82/ 2025 z dnia 28 lutego 2025 roku w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko - Orlik 2012 w SP nr 9 i SP nr 11 w Suwałkach: Zadanie 1 Remont nawierzchni boisk „Moje Boisko - Orlik 2012” przy Szkole Podstawowej nr 11 przy ul. Szpitalna 66 w Suwałkach Zadanie 2 Remont nawierzchni boisk „Moje Boisko - Orlik 2012” przy Szkole Podstawowej nr 9 przy ul. Hamerszmita 11 w Suwałkach

Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Dorota Zwolińska - Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych

Data wytworzenia: 2025-02-28

Wprowadzający: Marta Stankiewicz

Data modyfikacji: 2025-02-28

Opublikował: Marta Stankiewicz

Data publikacji: 2025-02-28