Zarządzenie Nr 65/ 2024 z dnia 2024-02-16

Data wydania 2024-02-16
Numer 65/ 2024
Tytuł powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Opracowanie projektu budowlanego modernizacji budynku przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach – wymiana okien połaciowych”
  • Zarządzenie Prezydenta Miasta Suwałk 65_2024 z dnia 16 lutego 2024 roku.pdf ( 168.76 KB )

    Zarządzenie Nr 65/ 2024 z dnia 16 lutego 2024 roku w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Opracowanie projektu budowlanego modernizacji budynku przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach – wymiana okien połaciowych”

Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Dorota Zwolińska - Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych

Data wytworzenia: 2024-02-16

Wprowadzający: Marta Stankiewicz

Data modyfikacji: 2024-02-16

Opublikował: Marta Stankiewicz

Data publikacji: 2024-02-16