Zarządzenie Nr 46/ 2025 z dnia 2025-01-30

Data wydania 2025-01-30
Numer 46/ 2025
Tytuł powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Budowa ciągu pieszo - rowerowego w pasie drogowym ulicy Utrata od ul. Waryńskiego do ul. Łąkowej wraz z doświetleniem przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerów w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I) w systemie zaprojektuj i wybuduj."
  • Zarządzenie Prezydenta Miasta Suwałk nr 46_2025 z dnia 30 stycznia 2025 roku.pdf ( 174.21 KB )

    Zarządzenie Nr 46/ 2025 z dnia 30 stycznia 2025 roku w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Budowa ciągu pieszo - rowerowego w pasie drogowym ulicy Utrata od ul. Waryńskiego do ul. Łąkowej wraz z doświetleniem przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerów w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I) w systemie zaprojektuj i wybuduj."

Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Dorota Zwolińska - Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych

Data wytworzenia: 2025-01-31

Wprowadzający: Marta Stankiewicz

Data modyfikacji: 2025-01-31

Opublikował: Marta Stankiewicz

Data publikacji: 2025-01-31