Zarządzenie Nr 393/ 2025 z dnia 2025-10-23

Data wydania 2025-10-23
Numer 393/ 2025
Tytuł powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Budowa ciągu pieszo – rowerowego w pasie drogowym ul. Witosa i ul. Reja na odcinku od ul. Patli do ul. Reja wraz z doświetleniem przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerów, w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I) w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
  • Zarządzenie Prezydenta Miasta Suwałk nr 393_2025 z dnia 23 października 2025 roku.pdf ( 175.98 KB )

    Zarządzenie Nr 393/ 2025 z dnia 23 października 2025 roku w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Budowa ciągu pieszo – rowerowego w pasie drogowym ul. Witosa i ul. Reja na odcinku od ul. Patli do ul. Reja wraz z doświetleniem przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerów, w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I) w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Dorota Zwolińska - Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych

Data wytworzenia: 2025-10-23

Wprowadzający: Marta Stankiewicz

Data modyfikacji: 2025-10-23

Opublikował: Marta Stankiewicz

Data publikacji: 2025-10-23