Oferta pracy na stanowisku Sekretarza Miasta Suwałk z dnia 2015-03-16
Data | 2015-03-16 |
---|---|
Stanowisko | Sekretarza Miasta Suwałk |
PREZYDENT MIASTA SUWAŁK
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE
w Urzędzie Miejskim w Suwałkach
16 – 400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1
Sekretarza Miasta Suwałk
I. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w samorządowych jednostkach organizacyjnych oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
- znajomość przepisów prawa: Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa - Prawo zamówień publicznych, ustawa o finansach publicznych, ustawa - Kodeks wyborczy, ustawa o samorządzie gminnym, powiatowym i wojewódzkim, ustawa o ochronie danych osobowych, Kodeks pracy, ustawa o pracownikach samorządowych,
- niekaralność za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Sekretarza Miasta Suwałk.
II. Wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji,
- znajomość języka obcego,
- znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej,
- samodzielność, kreatywność i komunikatywność,
- poświadczenie bezpieczeństwa.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
- Nadzorowanie i koordynacja działań w zakresie organizacji pracy Urzędu i zarządzanie jego zasobami ludzkimi.
- Inspirowanie usprawnień, wdrażanie nowoczesnych metod organizacji.
- Zapewnienie zgodności działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa.
- Zapewnienie sprawnej obsługi interesantów.
- Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji w Urzędzie.
- Nadzorowanie nad przygotowaniem aktów prawnych dotyczących organizacji i funkcjonowania Urzędu .
- Zapewnienie prawidłowego przebiegu obsługi prawnej Urzędu.
- Rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi, w szczególności dotyczących podziału zadań.
- Nadzorowanie czynności związanych z organizacją na terenie miasta wyborów i referendów.
- Pełnienie z upoważnienia Prezydenta określonych funkcji pracodawcy w stosunku do pracowników Urzędu.
- Udział w Sesjach Rady Miejskiej.
- Pełnienie nadzoru nad Wydziałami w przypadku jego powierzenia przez Prezydenta.
- Nadzorowanie przestrzegania w Urzędzie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego.
- Nadzorowanie prowadzenia spraw kadrowych Urzędu, w tym gospodarowanie funduszem płac i zagadnień związanych z oświadczeniami majątkowymi pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych Miasta.
IV. Warunki pracy na stanowisku Sekretarza Miasta Suwałk
- praca biurowa.
V. W miesiącu lutym 2015 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
VI. Wymagane dokumenty:
- życiorys,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
- inne dodatkowe dokumenty ( kopie) o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- świadectwa pracy,
- oświadczenie o niekaralności i o pełnej zdolności do czynności prawnych,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie, niezbędnych do przeprowadzenia naboru.
Kopie dokumentów przedłożonych w ofercie winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem - podpisem kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1, 16 – 400 Suwałki, pokój nr 4 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Miasta Suwałk w terminie do dnia 31 marca 2015 r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http:// bip.um.suwalki.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie przy ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki.
Suwałki, 16 marca 2015 r.