Oferta pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Geodezji, Gospodarki Nieruchmościami i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Suwałkach z dnia 2008-08-19
Data | 2008-08-19 |
---|---|
Stanowisko | podinspektora w Wydziale Geodezji, Gospodarki Nieruchmościami i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Suwałkach |
PREZYDENT MIASTA SUWAŁK
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w Urzędzie Miejskim w Suwałkach
16 – 400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1
podinspektora w Wydziale Geodezji, Gospodarki Nieruchmościami i Rolnictwa
Urzędu Miejskiego w Suwałkach
na czas od 15 września 2008 r. do 31 grudnia 2008 r.
- Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe lub średnie geodezyjne,
b) umiejętność obsługi komputera i Internetu,
c) obywatelstwo polskie,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora.
2. Wymagania dodatkowe :
- minimum 5 – letni staż pracy na stanowiskach związanych z wykonawstwem geodezyjnym
lub administracji geodezyjnej.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) sporządzanie wykazów zgodnie z ustawą z dnia 7 września 2007 r. o ujawnieniu w
księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu
terytorialnego , w tym :
- nieruchomości , które na podstawie odrębnych przepisów przeszły na własność Skarbu
Państwa i stanowią jego własność, albo własność jednostek samorządu gminnego,
- nieruchomości niestanowiących własności Skarbu Państwa albo własności jednostek
samorządu terytorialnego i niepozostających w posiadaniu ich właścicieli,
- nieruchomości zabudowanych, w których lokale zajmowane są przez osoby objęte
przepisami ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r., o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym
zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego ( Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 266 z późn.
zm.),
b) praca w punkcie informacyjnym w zakresie informowanie mieszkańców miasta
o działaniach na rzecz porządkowania stanu prawnego nieruchomości.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kwestionariusz osobowy,
d) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) kserokopie świadectw pracy,
g) oświadczenie o niekaralności,
h) zaświadczenie o stanie zdrowia.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego,
ul. Mickiewicza 1, 16 – 400 Suwałki, pokój nr 5 z dopiskiem: Dotyczy naboru na
stanowisko podinspektora w Wydziale Geodezji, Gospodarki Niruchomościami i Rolnictwa
Urzędu Miejskiego w Suwałkach w terminie do dnia 2 września 2008 r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / bip.um.suwalki.pl / oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie przy ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Suwałki, 2008- 08-19