Oferta pracy na stanowisku inspektora w Wydziale Komunikacji Urzędu Miejskiego w Suwałkach z dnia 2015-09-11
Data | 2015-09-11 |
---|---|
Stanowisko | inspektora w Wydziale Komunikacji Urzędu Miejskiego w Suwałkach |
PREZYDENT MIASTA SUWAŁK
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w Urzędzie Miejskim w Suwałkach
16 – 400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1
inspektora w Wydziale Komunikacji
Urzędu Miejskiego w Suwałkach
I. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Niekaralność za przestępstwo umyślne, przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
6. Wykształcenie wyższe o kierunku prawo lub administracja.
7. Posiadanie co najmniej trzy letniego stażu pracy.
8. Umiejętność obsługi komputera, w tym obsługa programów Microsoft Office (Excel, Word, Power Point).
II. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów ustawy: Prawo o ruchu drogowym, ustawy o kierujących pojazdami, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów wykonawczych.
2. Doświadczenie w pracy w administracji publicznej, a szczególnie samorządowej.
3. Znajomość języka angielskiego.
4. Umiejętność komunikacji werbalnej z interesantem.
5. Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność, dokładność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych.
6. Znajomość systemu informatycznego CEPiK – certyfikat oraz doświadczenie w pracy w tym systemie.
III. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo o ruchu drogowym w zakresie rejestracji pojazdów w systemie CEP.
2. Realizacja zadań z zakresu ustawy o kierujących pojazdami w zakresie wydawania praw jazdy w systemie CEK.
3. Prowadzenie postępowań administracyjnych prowadzonych przy realizacji zadań określonych w wyżej wymienionych ustawach dotyczących: wydawania - odmowie wydania prawa jazdy, zatrzymania - zwrocie prawa jazdy, cofnięcia - przywrócenia uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowania na badania lekarskie, psychologiczne, kurs reedukacyjny, egzamin sprawdzający kwalifikacje, rejestrowanie - odmowie zarejestrowania pojazdu, wyrejestrowania pojazdu, nadawania cech identyfikacyjnych.
4. Przygotowywanie projektów decyzji w wyżej wymienionym zakresie.
5. Prowadzenie postępowań odwoławczych w wyżej wymienionym zakresie.
IV. Warunki pracy na stanowisku inspektora w Wydziale Komunikacji Urzędu Miejskiego w Suwałkach – praca biurowa.
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Suwałkach
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w sierpniu 2015 r. był niższy niż 6%.
VI. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. CV.
3. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
4. Kserokopie świadectw pracy oraz oryginały lub kserokopie innych dokumentów potwierdzających dotychczasowy przebieg zatrudnienia (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
5. Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
6. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
7. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia.
9. Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy.
10. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
11. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze.
12. Kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
o pracownikach samorządowych.
VII. Dokumenty należy składać w terminie do 25.09.2015 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1, pokój nr 6, w zamkniętych kopertach z napisem „Oferta na stanowisko inspektora w Wydziale Komunikacji Urzędu Miejskiego w Suwałkach."
Aplikacje, które wpłyną po wskazanym wyżej terminie – nie będą rozpatrywane.
VIII. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie dalszego postępowania w ramach naboru.