Oferta pracy na stanowisko - inspektora ds. obronnych i społecznych w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Suwałkach z dnia 2009-03-10
Data | 2009-03-10 |
---|---|
Stanowisko | inspektora ds. obronnych i społecznych w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Suwałkach |
inspektora ds. obronnych i społecznych w Wydziale Spraw Obywatelskich
a) wykształcenie wyższe,
b) 3 letni staż pracy,
c) znajomość przepisów związanych z obronnością, obroną cywilną i zarządzaniem kryzysowym,
d) znajomość przepisów o stowarzyszeniach i fundacjach,
e) znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
f) umiejętność obsługi komputera i oprogramowania Microsoft Office,
g) obywatelstwo polskie,
h) pełna zdolność do czynności prawnych i pełne korzystanie z praw publicznych,
i) niekaralność za przestępstwo popełnione z winy umyślnej,
j) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku inspektora.
a) znajomość przepisów o samorządzie terytorialnym,
b) znajomość przepisów o zbiórkach publicznych,
c) znajomość przepisów o zgromadzeniach,
d) znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych,
e) umiejętność pracy w zespole,
f) umiejętność sprawnej organizacji pracy,
g) odpowiedzialność, pilność i samodzielność.
a) prowadzenie spraw związanych z nakładaniem na obywateli obowiązku świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obronności kraju,
b) udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu rejestracji i kwalifikacji wojskowej.
c) udział w aktualizacji planu operacyjnego funkcjonowania miasta w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, planu obrony cywilnej oraz planu reagowania kryzysowego,
d) prowadzenie kontroli w jednostkach organizacyjnych miasta Suwałki w zakresie realizacji zadań obronnych i obrony cywilnej,
e) udział w organizowaniu doręczania kart powołania w trybie akcji kurierskiej.
f) prowadzenie miesięcznych i kwartalnych treningów systemu wczesnego ostrzegania (SWO) i systemu wykrywania i alarmowania (SWA).
g) prowadzenie spraw związanych z nadzorem nad stowarzyszeniami i fundacjami mającymi swoją siedzibę w mieście Suwałki.
h) prowadzenie postępowań w sprawie wydania zezwoleń (decyzji) na przeprowadzenie zbiórek publicznych na terenie miasta Suwałki.
i) przyjmowanie zawiadomień o organizowanych na terenie miasta Suwałki zgromadzeniach i prowadzenie postępowań w sprawie zgromadzeń.
j) prowadzenie spraw związanych z repatriacją.
a) życiorys (CV),
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) kwestionariusz osobowy,
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) kserokopie świadectw pracy,
g) oświadczenie o niekaralności i pełnej zdolności do czynności prawnych,
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego, ul. Mickiewicza 1, 16–400 Suwałki, pokój nr 5 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Suwałkach wterminie do dnia 24 marca 2009 r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.um.suwalki.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie przy ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dorealizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.