Oferta pracy na stanowisku Inspektora w Wydziale Zdrowia i Pomocy Społecznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach z dnia 2008-06-10
Data | 2008-06-10 |
---|---|
Stanowisko | Inspektora w Wydziale Zdrowia i Pomocy Społecznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach |
( Unieważnione ogłoszenie o naborze - patrz KOMUNIKAT )
PREZYDENT MIASTA SUWAŁK
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w Urzędzie Miejskim w Suwałkach
16 – 400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1
Inspektora w Wydziale Zdrowia i Pomocy Społecznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach
1. Wymagania niezbędne :
a) wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki: administracja, ekonomia, pomoc społeczna),
b) umiejętność obsługi komputera i Internetu,
c) znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,,
d) minimum 3-letni staż pracy,
e) obywatelstwo polskie,
f) niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej,
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku inspektora.
- Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność postępowania administracyjnego,
b) znajomość problematyki pomocy społecznej oraz zasad funkcjonowania jednostek pomocy społecznej prowadzonych przez Miasto,
c) umiejętność samodzielnego organizowania pracy na stanowisku oraz kreatywność ,
d) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami,
e) umiejętność pracy w zespole.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) nadzorowanie działalności samorządowych jednostek pomocy społecznej ,
b) prowadzenie współpracy z organizacjami pozarządowymi, fundacjami i innymi podmiotami w obszarze pomocy społecznej,
c) prowadzenie współpracy z instytucjami i organizacjami działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kwestionariusz osobowy,
d) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) kserokopie świadectw pracy,
g) oświadczenie o niekaralności,
h) zaświadczenie o stanie zdrowia.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego,
ul. Mickiewicza 1, 16 – 400 Suwałki, pokój nr 5 z dopiskiem: Dotyczy naboru na
stanowisko inspektora w Wydziale Zdrowia i Pomocy Społecznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach w terminie do dnia 25 czerwca 2008 r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / bip.um.suwalki.pl / oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie przy ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Suwałki, 2008-06-10