Oferta pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Oświaty, Wychowania i Sportu Urzędu Miejskiego w Suwałkach z dnia 2009-10-12
Data | 2009-10-12 |
---|---|
Stanowisko | podinspektora w Wydziale Oświaty, Wychowania i Sportu Urzędu Miejskiego w Suwałkach |
PREZYDENT MIASTA SUWAŁK
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
podinspektora w Wydziale Oświaty, Wychowania i Sportu
Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1
1. Wymagania niezbędne:
a/ obywatelstwo polskie,
b/ wykształcenie wyższe administracyjne, prawnicze lub pedagogiczne,
c/ niekaralność za przestępstwo popełnione z winy umyślnej,
d/ stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora.
2. Wymagania dodatkowe:
a/ staż pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządu terytorialnego lub
oświatowych,
b/ znajomość prawa oświatowego i administracyjnego oraz polityki edukacyjnej,
c/ umiejętność obsługi komputera i korzystania z zasobów Internetu,
d/ znajomość języka angielskiego /na poziomie komunikacji /.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a/ prowadzenie dokumentacji organizacyjnej wybranych jednostek oświatowych, dla których
organem prowadzącym jest Miasto Suwałki,
b/ stały nadzór nad roczną i bieżącą organizacją pracy tych jednostek,
/akceptowanie do zatwierdzenia arkuszy organizacyjnych i aneksów do tych arkuszy/,
c/ koordynowanie i kontrola polityki kadrowej dyrektorów nadzorowanych szkół i placówek,
d/ prowadzenie bieżącego nadzoru szkół i placówek na podstawie opracowanego planu kontroli
na dany rok szkolny, zgodnie z zadaniami organu prowadzącego / art.5 ust.7 ustawy o systemie
oświaty/,
e/ współdziałanie z dyrektorami nadzorowanych placówek przy tworzeniu warunków
organizacyjnych do wdrażania innowacji pedagogicznych i eksperymentów,
f/ sporządzanie w uzgodnieniu z Naczelnikiem Wydziału opinii o pracy dyrektorów
nadzorowanych szkół i placówek w zakresie zadań organu prowadzącego,
g/ kontrola tygodniowego rozkładu zajęć w nadzorowanych szkołach, zgodnie z przepisami bhp,
h/ prowadzenie spraw związanych z realizacją obowiązku nauki,
i/ czuwanie nad właściwą organizacją zadań w zakresie :
- przygotowania egzaminów z nauki zawodu i przygotowania zawodowego,
- przeprowadzania egzaminów maturalnych / właściwe przygotowanie sal itp./,
- przygotowanie planu naboru do szkół ponadgimnazjalnych /koordynacja i wydanie
informatora miejskiego/,
j/ koordynowanie spraw związanych ze sporządzaniem zbiorczych danych z zakresu
Systemu Informacji Oświatowej / SIO / i Ka 2.
k/ współpraca ze szkołami publicznymi prowadzonymi przez inne organy niż Miasto Suwałki,
l/ opracowywanie materiałów na potrzeby Kolegium Prezydenta Miasta, Komisji Rady
Miejskiej w zakresie przydzielonych zadań szczegółowych,
ł/ realizacja innych zadań wynikających z bieżących spraw Wydziału Oświaty, Wychowania
i Sportu Urzędu Miejskiego i Rady Miejskiej, a zleconych przez Naczelnika Wydziału .
4. Wymagane dokumenty:
a/ życiorys (CV),
b/ list motywacyjny,
c/ kwestionariusz osobowy,
d/ dokument poświadczający wykształcenie,
e/ inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f/ kserokopie świadectw pracy,
g/ oświadczenie o niekaralności,
h/ zaświadczenie o stanie zdrowia.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego,
ul. Mickiewicza 1, 16- 400 Suwałki, pokój nr 5 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Oświaty, Wychowania i Sportu Urzędu Miejskiego w Suwałkach
w terminie do dnia 29 października 2009 r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletyny Informacji Publicznej /bip.um.suwalki.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie przy ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV /z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej/, powinny być opatrzone klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.03.1997r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926/ oraz ustawą z dn. 22.03.1990r. o pracownikach samorządowych /Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz.1593 z późniejszymi zmianami/.”