Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego ws zezwolenia na usunięcie drzew z terenu przy ul. Andersa 2a, 5 i 5a, ul. Kowalskiego 1,10 i 12, ul. Pułaskiego 77 i 83, ul. Reja 54b i ul. Paca 9

Suwałki, dnia: 25 lipca 2016 r.

OSGK.6131.165.2016.RR

ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO

W dniu 25 lipca 2016 r., do tut. Organu wpłynął wniosek Suwalskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, znak: EPII-06.3-39-673-05316/2016, z dnia 20 lipca 2016 r., o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew z terenu administrowanego przy ul. Andersa 2A, 5 i 5A, ul. Kowalskiego 1, 10 i 12, ul. Pułaskiego 77 i 83, ul. Reja 54B i ul. Paca 9 w Suwałkach.

Wobec powyższego tut. Organ, na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 1ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 1651) wszczyna postępowanie w przedmiotowej sprawie.

W związku z art. 79 § 1 z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 23) zawiadamiam, o wyznaczeniu terminu oględzin przedmiotowych drzew począwszy od nieruchomości przy ul. Pułaskiego 77, przez pracownika tut. Organu, w dniu 9 sierpnia 2016 r., o godzinie 13.30. Zgodnie z art. 79 § 2 strona ma prawo brać udział w przeprowadzeniu dowodu oraz składać wyjaśnienia.

Z aktami sprawy można zapoznać się oraz ustosunkować się do nich w pokoju nr 207 Urzędu Miejskiego w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1, w terminie 14 dni od dnia opublikowania niniejszego ogłoszenia.

Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Data wytworzenia: 2016-07-25

Wprowadzający: Radosław Renda

Data modyfikacji: 2016-07-25

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2016-07-25