Informacja o zgromadzeniu materiału dowodowego ws postępowania dot. wniosku Suwalskiej Spółdzielni Mieszkaniowej o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew z terenu przy ul. Andersa 2A, 5 i 5A, ul. Kowalskiego 1, 10 i 12, ul. Pułaskiego 77 i 83, ul. Reja 54B i ul. Paca 9 w Suwałkach.

Suwałki, dnia: 9 sierpnia 2016 r.

OSGK.6131.165.2.2016.RR

ZAWIADOMIENIE O ZEBRANIU MATERIAŁU DOWODOWEGO

Stosownie do art. 10 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 23), w związku z art. 83 ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 1651), zawiadamiam, że tut. Organ zgromadził materiał dowodowy w sprawie postępowania dotyczącego wniosku Suwalskiej Spółdzielni Mieszkaniowej o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew z terenu przy ul. Andersa 2A, 5 i 5A, ul. Kowalskiego 1, 10 i 12, ul. Pułaskiego 77 i 83, ul. Reja 54B i ul. Paca 9 w Suwałkach.

Informuję o prawie do zapoznania się z aktami postępowania oraz wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań, a także do złożenia dodatkowych wyjaśnień mogących mieć znaczenie w sprawie. Strony mogą wypowiedzieć się w sprawie oraz zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach, przy ul. Mickiewicza 1, w pokoju nr 213, w godzinach 7.30-15.00, w terminie 14 dni od daty ogłoszenia.




Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Data wytworzenia: 2016-08-09

Wprowadzający: Radosław Renda

Data modyfikacji: 2016-08-09

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2016-08-09