Postępowanie administracyjne ws wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: rozbudowie ulicy Krzywólka w Suwałkach
Suwałki, dnia 4 października 2016 r.
OSGK.6220.89.2016.DK
O B W I E S Z C Z E N I E
Stosownie do art. 49 oraz 10 ustawy z dnia 14.06.1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 23), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2015 r., poz. 353), Prezydent Miasta Suwałk zawiadamia, że na wniosek Gminy Miasta Suwałki, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: rozbudowie ulicy Krzywólka w Suwałkach na odcinku od pętli autobusowej do granicy działki o numerze ewidencyjnym 20922/2.
Powyższe przedsięwzięcie zlokalizowane jest na nieruchomości oznaczonej działkami o nr geod.:
20924, 20925, 20995, 20996/1, 20996/5, 20999, 21035, 21036, 20918/2, 20918/3, 20918/4, 20922/2, 20922/3, 20922/4, 20923/1, 20923/2,20923/3, 20928/2, 20951/1, 20951/2, 20954, 20956, 20958/1, 20958/2, 20968/1, 20968/2, 20968/3, 20968/4, 20968/5, 20969, 20970/2, 20970/6, 20971/1, 20973/2, 20973/3, 20973/4, 20974, 20975, 20976, 20978/1, 20979/1, 20980, 20981, 20982/2, 20983, 20985/2, 20985/4, 20986, 20987/3, 20987/4, 20988/1, 20988/3, 20989/1, 20991/3, 20992, 20993, 20994/1, 20994/2, 20997, 20998, 21000, 21001, 21002, 21008, 21009, 21013/2, 21016, 21019, 21020, 21021, 21022, 21023, 21024, 21025, 21026, 21027, 21028, 21029, 21030, 21031, 21032, 21033/2, 21034/1, 21034/2.
Jednocześnie informuję, że tut. Organ wystąpił do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku oraz Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Suwałkach, o wydanie opinii w zakresie obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko.
Z aktami sprawy można zapoznać się oraz złożyć ewentualne zastrzeżenia i wnioski w przedmiocie planowanego przedsięwzięcia w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia w Urzędzie Miejskim w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1, w Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej (pok. 210).
Ewentualne zastrzeżenia i wnioski rozpatrzone zostaną przy rozstrzygnięciu decyzji. Organem właściwym do ich rozpatrzenia jest Prezydent Miasta Suwałk.
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania umieszcza się: w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach w internecie pod adresem: www.bip.um.suwalki.pl, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1 (II piętro) oraz w miejscu przedsięwzięcia.