Informacja o wydaniu SSM zezwolenia na usunięcie drzew z terenu przy ul. Andersa 2A, 5 i 5A, ul. Kowalskiego 1, 10 i 12, ul. Pułaskiego 77 i 83, ul. Reja 54B i ul. Paca 9
Suwałki, dnia: 24 sierpnia 2016 r.
OSGK.6131.165.4. 2016.RR
O B W I E S Z C Z E N I E
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 267 z późniejszymi zmianami), w związku z art. 83 ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 1651), podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 24 sierpnia 2016 r. Prezydent Miasta Suwałk, na wniosek Suwalskiej Spółdzielni Mieszkaniowej wydał decyzję – zezwolenie na usunięcie drzew z terenu przy ul. Andersa 2A, 5 i 5A, ul. Kowalskiego 1, 10 i 12, ul. Pułaskiego 77 i 83, ul. Reja 54B i ul. Paca 9 w Suwałkach.
Jednocześnie informuje się, że z całą dokumentacją w przedmiotowej sprawie, można zapoznać się w siedzibie tut. Urzędu, w Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej w Suwałkach, przy ul. Mickiewicza 1 pok. nr 207 w godz. od 730 do 1530.
Informację o decyzji umieszcza się w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach, pod adresem: http://bip.um.suwalki.pl oraz na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu (II piętro).
Zgodnie z art. 49 Kodeksu Postępowania Administracyjnego zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.