Postępowanie ws zmiany decyzji Prezydenta Miasta Suwałk z dnia 18 listopada 2014 r. OSGK.6341.93.2014.DK

Suwałki, dnia 18 lipca 2016 r.

OSGK.6341.88.2016.DK

ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA


Informuję, że zgodnie z art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r. poz. 469), na wniosek Padma Art Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. Wojska Polskiego 118E, 16-400 Suwałki, zostało wszczęte postępowanie w sprawie zmiany decyzji Prezydenta Miasta Suwałk z dnia 18 listopada 2014 r. OSGK.6341.93.2014.DK udzielającej pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie oczyszczonych ścieków sanitarnych w indywidualnej oczyszczalni ścieków do gruntu z budynku hali magazynowej z zapleczem socjalno-biurowym, zlokalizowanego na działce o nr geod. 32844/12, przy ul. Wojska Polskiego 118E.

Z aktami sprawy można zapoznać się w Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1, p. 210 i wnieść ewentualne uwagi w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia. Po upływie tego terminu zostanie wydana stosowna decyzja.

Zawiadomienie wywieszone będzie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1 (II piętro) w dniach od października 2014 r. wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach oraz w internecie pod adresem: http://bip.um.suwalki.pl.


Otrzymują:

  1. Padma Art. Sp. z o.o. sp. k. ul. Wojska Polskiego 118E, 16-400 Suwałki

  2. a/a


Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Renda

Data wytworzenia: 2016-07-18

Wprowadzający: Radosław Renda

Data modyfikacji: 2016-07-18

Opublikował: Radosław Renda

Data publikacji: 2016-07-18