postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji Prezydenta Miasta Suwałk z dnia 22 marca 2016 r., nr OSGK.6341.17.2016.DK
Suwałki, dnia 6 czerwca 2016 r.
OSGK.6341.47.2016.DK
ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Zgodnie z art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r. poz. 469) oraz art. 61 § 1 i 4, zawiadamiam, że na wniosek Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie Filia w Suwałkach, ul. Sportowa 22, wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji Prezydenta Miasta Suwałk z dnia 22 marca 2016 r. nr OSGK.6341.17.2016.DK udzielającej pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych do ziemi, z parkingów i ciągów komunikacyjnych przy budynku ul. Sportowej 22 w Suwałkach, jednostka ewidencyjny 206301_1, M. Suwałki, działki o nr geod. 33459/1 i 33459/2.
Zmiana decyzji dotyczy wskazania Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie Filia w Suwałkach, ul. Sportowa 22, jako zakład główny.
Z aktami sprawy można zapoznać się w Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1, p. 210 i wnieść ewentualne uwagi w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia. Po upływie tego terminu zostanie wydana stosowna decyzja.
Zawiadomienie wywieszone będzie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1 (II piętro) oraz zamieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach w internecie pod adresem: http://bip.um.suwalki.pl.
Otrzymują:
1. Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie Filia w Suwałkach, ul. Sportowa 22, 16-400 Suwałki
2. Zarząd Województwa Podlaskiego, 15-888 Białystok, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1,
3. a/a