Postępowanie administracyjne ws wydania pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód - odprowadzanie wód opadowych i roztopowych do ziemi, poprzez 5 studni chłonnych
Suwałki, dnia 1 marca 2016 r.
OSGK.6341.18.2016.DK
ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Zgodnie z art. 61 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 23) oraz art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r. poz. 469) zawiadamiam, że na wniosek Parafii pw. Matki Bożej Miłosierdzia, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 16-400 Suwałki, wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie ze środowiska – odprowadzanie wód opadowych i roztopowych do gruntu z terenu Parafii pw. Matki Bożej Miłosierdzia, zlokalizowanego na dz. nr 23915, 23914/2, 23917 przy ul. Kardynała St. Wyszyńskiego 3 w Suwałkach woj. podlaskie, poprzez studnie chłonne i poletko retencyjne.
Zgodnie z art. art. 10 Kpa z aktami sprawy można zapoznać się w Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1, p. 210 i wnieść ewentualne uwagi w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia. Po upływie tego terminu zostanie wydana stosowna decyzja.
Zawiadomienie wywieszone będzie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1 (II piętro) oraz zamieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suwałkach w internecie pod adresem: http://bip.um.suwalki.pl.
Otrzymują:
1. Parafia pw. Matki Bożej Miłosierdzia, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 16-400 Suwałki,
2. Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńska 84, 16-400 Suwałki,
3. a/a.