Wpis do ewidencji instruktorów

Wpis do ewidencji instruktorów

Kogo dotyczy
Instruktorów nauki jazdy

Czas realizacji
Wydanie decyzji o dokonaniu wpisu do ewidencji instruktorów oraz wydanie legitymacji instruktora następuje niezwłocznie po przedłożeniu wymaganych dokumentów

Wymagane dokumenty
  • Wniosek o wpis do ewidencji instruktorów
  • Kopia posiadanego prawa jazdy
  • Orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności instruktora
  • Orzeczenie psychologiczne o braku przeciwwskazań psychologicznych do wykonywania czynności instruktora
  • Zaświadczenie o ukończeniu z wynikiem pozytywnym kursu dla kandydatów na instruktorów.
  • Zaświadczenie o niekaralności.
  • Dowód opłaty
  • Fotografia
  • Informacja o złożeniu z wynikiem pozytywnym egzaminu sprawdzającego kwalifikacje przed komisją powołaną przez wojewodę
Opłaty Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 25 czerwca 2019r. w sprawie uzyskiwania uprawnień przez instruktorów i wykładowców, opłat oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach, a także stawek wynagrodzenia członków komisji opłata za wpis do ewidencji instruktorów wynosi 50,00 zł.

Numer konta
07124052111111000049205949
Tryb odwoławczy Od decyzji odmawiającej wpisu do ewidencji instruktorów przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego
Podstawy prawne
  • Ustawa z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami.
  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców.
  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 25 czerwca 2019r. w sprawie uzyskiwania uprawnień przez instruktorów i wykładowców, opłat oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach, a także stawek wynagrodzenia członków komisji.

 

Wydział Komunikacji
Adres: ul. Adama Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki
Telefon: 87/5628046 - rejestracja pojazdów, 87/5628042 - prawa jazdy, 87/5628044 – licencje
Fax: 87 562-80-98

Godziny przyjmowania dokumentów
Poniedziałek 08:00 - 16:00
Wtorek 07:30 - 14:00
Środa 07:30 - 14:00
Czwartek 07:30 - 14:00
Piątek 07:30 - 14:00
Sobota Nieczynne
Niedziela Nieczynne

Poniżej udostępnione zostały dokumenty, które można pobrać, wydrukować a następnie wypełnić w wersji papierowej i złożyć w siedzibie Urzędu.

Zarejestruj wizytę poprzez rejestrację na stronie: https://bezkolejki.eu/umsuwalki

Wypełnione dokumenty można wysłać jako załączniki do pisma ogólnego do urzędu dostępnego w ePAUP



Udostępniający: Urząd Miejski w Suwałkach

Wytwarzający/odpowiadający: Prezydent Miasta Suwałk

Data wytworzenia: 2021-05-12

Wprowadzający: Paweł Pawłowski

Data modyfikacji: 2024-01-09

Opublikował: Paweł Pawłowski

Data publikacji: 2021-05-12