Oferta pracy na stanowisku Referent ds. administracyjnych w Zespole Szkół Technicznych w Suwałkach z dnia 2008-10-21
Data | 2008-10-21 |
---|---|
Stanowisko | Referent ds. administracyjnych w Zespole Szkół Technicznych w Suwałkach |
OGŁOSZENIE NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2001 r. nr 142, poz. 1593 ze zmianami), w brzmieniu nadanym ustawą z dnia 6 maja
2005 r. o zmianie ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o kolegiach
odwoławczych i ustawy o systemie oświaty (Dz. U. nr 122, poz. 1020)
Dyrektor Zespołu Szkół Technicznych w Suwałkach
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze
I. Nazwa i adres jednostki
Zespół Szkół Technicznych w Suwałkach
16-400 Suwałki
ul Sejneńska 33
II. Określenie stanowiska urzędniczego - Referent ds. administracyjnych
III. Określenie wymagań na ww. stanowisko
1. Wymagania niezbędne
a) kandydat powinien posiadać:
- wykształcenie administracyjne co najmniej średnie
- pełną zdolność do czynności prawnych i korzystać w pełni z praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
b) umiejętność posługiwania się systemem operacyjnym Windows 98/2000/Xp/Vista,
bazą danych MS Access,
c) dobra znajomość internetu, programów pocztowych,
d) nie być karanym za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe
a) minimum 3 letni staż pracy
3. Wymagania preferencyjne
a) doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą.
IV. Zakres wykonywanych zadań na ww. stanowisku.
Ogólny zakres obowiązków służbowych związanych z kancelarią uczniowską.
1. Prowadzenie całości dokumentacji osobowej uczniów i absolwentów.
2. Prowadzenie księgi uczniów, również elektronicznie w programie KA2.
3. Przygotowywanie dokumentacji związanej z naborem do szkół i przyjmowanie
dokumentów kandydatów ubiegających się o przyjęcie do szkoły.
4. Terminowe sporządzanie stosownych sprawozdań statystycznych.
5. Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z procedurą
wszystkich typów egzaminów występujących w szkole.
V. Wymagane dokumenty oraz termin i miejsce ich składania.
1. Kandydaci składają w sekretariacie Zespołu Szkół Technicznych w Suwałkach przy
ul. Sejneńska 33 w terminie do 04.11.2008 r. do godz.14:00 wymagane dokumenty
w zaklejonej kopercie zawierającej:
- list motywacyjny
- życiorys (CV )z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej
- kwestionariusz osobowy
- dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje zawodowe oraz staż pracy
(kserokopie dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem)
- zaświadczenie o stanie zdrowia (zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań
zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku referent ds. administracyjnych)
- oświadczenie kandydata o niekaralności.
List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych
do realizacji procesu rekrutacji zgodnej z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie
danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22
marca 1990 r. o pracownikach samorządowych(Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze
zmianami).
2. Na kopercie kandydat podaje imię i nazwisko, adres do korespondencji, numer telefonu oraz wpisuje „Oferta na stanowisko referenta ds. administracyjnych.
Suwałki, 21.10.2008 r.