Oferta pracy na stanowisku podinspektora w Wydziale Oświaty, Wychowania i Sportu Urzędu Miejskiego w Suwałkach z dnia 2009-07-22
Data | 2009-07-22 |
---|---|
Stanowisko | podinspektora w Wydziale Oświaty, Wychowania i Sportu Urzędu Miejskiego w Suwałkach |
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
podinspektora w Wydziale Oświaty, Wychowania i Sportu
Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe administracyjne, prawnicze lub pedagogiczne,
c) niekaralność za przestępstwo popełnione z winy umyślnej,
d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora.
a) stażpracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządu terytorialnego lub
oświatowych,
b) znajomość prawa oświatowego i administracyjnego oraz polityki edukacyjnej,
c) umiejętność obsługi komputera i korzystania z zasobów Internetu,
d) znajomość języka angielskiego /na poziomie komunikacji/.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie dokumentacji organizacyjnej wybranych jednostek oświatowych, dla których
organem prowadzącym jest Miasto Suwałki,
b) stały nadzór nad roczną i bieżącą organizacją pracy tych jednostek,
/akceptowanie do zatwierdzenia arkuszy organizacyjnych i aneksów do tych arkuszy/,
c) koordynowanie i kontrola polityki kadrowej dyrektorów nadzorowanych szkół i placówek,
d) prowadzenie bieżącego nadzoru szkół i placówek na podstawie opracowanego planu kontroli
na dany rok szkolny, zgodnie z zadaniami organu prowadzącego / art.5 ust.7 ustawy o systemie
oświaty/,
e) współdziałanie z dyrektorami nadzorowanych placówek przy tworzeniu warunków
organizacyjnych do wdrażania innowacji pedagogicznych i eksperymentów,
f) sporządzanie w uzgodnieniu z Naczelnikiem Wydziału opinii o pracy dyrektorów
nadzorowanych szkół i placówek w zakresie zadań organu prowadzącego,
g) kontrola tygodniowego rozkładu zajęć w nadzorowanych szkołach, zgodnie z przepisami bhp,
h) współpraca z dyrektorami jednostek w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych,
i) prowadzenie dokumentacji i czuwanie nad właściwą realizacją zajęć pozalekcyjnych,
j) prowadzenie zadań z zakresu stypendiów motywacyjnych,
k) opracowywanie harmonogramu konkursów i imprez organizowanych przez szkoły,
finansowanych przez miasto oraz nadzorowanie ich przebiegu,
l) opracowywanie materiałów na potrzeby Prezydenta Miasta, Komisji Rady Miejskiej w zakresie
przydzielonych zadań szczegółowych,
ł) realizacja innych zadań wynikających z bieżących spraw Wydziału Oświaty, Wychowania
i Sportu Urzędu Miejskiego i Rady Miejskiej, a zleconych przez Naczelnika Wydziału .
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kwestionariusz osobowy,
d) dokument poświadczający wykształcenie,
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) kserokopie świadectw pracy,
g) oświadczenie o niekaralności,
h) zaświadczenie o stanie zdrowia.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego, ul. Mickiewicza 1, 16- 400 Suwałki, pokój nr 5 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Oświaty, Wychowania i Sportu Urzędu Miejskiego w Suwałkach w terminie do dnia 5 sierpnia 2009 r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletyny Informacji Publicznej /bip.um.suwalki.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie przy ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV /z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej/, powinny być opatrzone klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.03.1997r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926/ oraz ustawą z dn. 22.03.1990r. o pracownikach samorządowych /Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz.1593 z późniejszymi zmianami/.”