Oferta pracy na stanowisku audytora wewnętrznego w Urzędzie Miejskim w Suwałkach z dnia 2008-09-11
Data | 2008-09-11 |
---|---|
Stanowisko | audytora wewnętrznego w Urzędzie Miejskim w Suwałkach |
PREZYDENT MIASTA SUWAŁK
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w Urzędzie Miejskim w Suwałkach
16 – 400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1
audytora wewnętrznego w Urzędzie Miejskim w Suwałkach
- Wymagania :
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe,
c) kwalifikacje zawodowe dla przeprowadzenia audytu wewnętrznego wymienione w art.
58 pkt.5 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 249, poz. 2104 , z późn. zm. ) lub złożyła w latach 2003 – 2006 z wynikiem pozytywnym egzamin na
audytora wewnętrznego przed Komisja Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów,
d) pełna zdolność do czynności prawnych i pełne korzystanie z praw publicznych,
e) niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku audytora wewnętrznego.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) wykonywanie analizy obszarów ryzyka w zakresie działania jednostki sektora finansów publicznych,
b) sporządzanie planu audytu wewnętrznego,
c) przeprowadzanie audytu wewnętrznego, przez który rozumie się ogół działań obejmujących:
1/ badanie systemów zarządzania i kontroli w jednostce, w tym procedur kontroli finansowej,
w wyniku którego kierownik jednostki uzyskuje obiektywną i niezależną ocenę
adekwatności i skuteczności tych systemów,
2/ czynności doradcze w tym składanie wniosków, mające na celu usprawnienie
funkcjonowania jednostki.
d) sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych audytów.
3. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kwestionariusz osobowy,
d) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
e) dokument poświadczający kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego.
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
g) kserokopie świadectw pracy,
h) oświadczenie o niekaralności,
i) zaświadczenie o stanie zdrowia.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego,
ul. Mickiewicza 1, 16 – 400 Suwałki, pokój nr 5 z dopiskiem: Dotyczy naboru na
stanowisko audytora wewnętrznego w Urzędzie Miejskim w Suwałkach w terminie do dnia
30 września 2008 r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / bip.um.suwalki.pl / oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie przy ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Suwałki, 2008-09-11