Zarządzenia Prezydenta Miasta
-
1.
Zarządzenie Nr 1/ 2025 z dnia 2025-01-03
określenia wzoru wniosku o wypłatę świadczenia pieniężnego z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
-
2.
Zarządzenie Nr 2/ 2025 z dnia 2025-01-03
powołania komisji konkursowej ds. opiniowania ofert na powierzenie lub wsparcie realizacji zadania publicznego na rzecz mieszkańców Suwałk w zakresie działalności na rzecz osób z niepełnosprawnością oraz ochrony i promocji zdrowia, w tym działalności leczniczej w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej na 2025 rok
-
3.
Zarządzenie Nr 3/ 2025 z dnia 2025-01-03
ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego na rzecz mieszkańców Suwałk w zakresie działalności na rzecz osób w wieku emerytalnym w 2025 r. pn. Program "Złota Rączka dla Seniora".
-
4.
Zarządzenie Nr 4/ 2025 z dnia 2025-01-03
wskazania przedstawicieli Prezydenta Miasta Suwałk do Suwalskiej Rady Seniorów V kadencji
-
5.
Zarządzenie Nr 5/ 2025 z dnia 2025-01-03
powołania Suwalskiej Rady Seniorów V kadencji
-
6.
Zarządzenie Nr 6/2025 z dnia 2025-01-07
zmian w budżecie miasta na 2025 rok
-
7.
Zarządzenie Nr 7/ 2025 z dnia 2025-01-09
powołania komisji przetargowej do czynności związanych z przeprowadzaniem przetargu na najem części nieruchomości w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, przy ul. Adama Mickiewicza 1, z przeznaczeniem na prowadzenie działalności fotograficznej przy pomocy samoobsługowej fotokabiny
-
8.
Zarządzenie Nr 8/ 2025 z dnia 2025-01-09
zmian w budżecie miasta na 2025 rok
-
9.
Zarządzenie Nr 9/ 2025 z dnia 2025-01-10
przyjęcia wykazu nieruchomości stanowiących własność Miasta Suwałk przeznaczonych do łącznej sprzedaży w drodze przetargu ustnego nieograniczonego
-
10.
Zarządzenie Nr 10/ 2025 z dnia 2025-01-10
powołania komisji konkursowej ds.opiniowania ofert na realizację zadania publicznego na rzecz mieszkańców Suwałk w zakresie działalności na rzecz osób w wieku emerytalnym w 2025 r. poprzez prowadzenie klubów seniora.
-
11.
Zarządzenie Nr 11/ 2025 z dnia 2025-01-10
ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w zakresie pomocy społecznej, w tym pomocy rodzinom i osobom w trudnej sytuacji życiowej oraz wyrównywania szans tych rodzin i osób w 2025 roku.
-
12.
Zarządzenie Nr 12/ 2025 z dnia 2025-01-13
powołania zespołu ds. rewitalizacji do koordynacji działań związanych z rewitalizacją w Mieście Suwałki
-
13.
Zarządzenie Nr 13/ 2025 z dnia 2025-01-15
ogłoszenia otwartego konkursu ofert na powierzenie lub wsparcie realizacji zadań publicznych na rzecz mieszkańców Suwałk w zakresie kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego w 2025 roku
-
14.
Zarządzenie Nr 14/ 2025 z dnia 2025-01-15
planu rzeczowo-finansowego funduszu świadczeń socjalnych Urzędu Miejskiego w Suwałkach na 2025 rok
-
15.
Zarządzenie Nr 15/ 2025 z dnia 2025-01-15
przyjęcia planu wykorzystania gminnego zasobu nieruchomości Gminy Miasta Suwałki na lata 2025-2027
-
16.
Zarządzenie Nr 16/ 2025 z dnia 2025-01-15
zmiany zarządzenia w sprawie powołania zespołu do prac nad przygotowaniem "Strategii Rozwoju Kultury Miasta Suwałki do roku 2030"
-
17.
Zarządzenie Nr 17/ 2025 z dnia 2025-01-15
przyjęcia darowizny nieruchomości
-
18.
Zarządzenie Nr 18/ 2025 z dnia 2025-01-15
ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w zakresie zdrowia publicznego na rzecz mieszkańców Suwałk w obszarze przeciwdziałania uzależnieniom, patologiom społecznym, wspierania rodziny i systemie pieczy zastępczej na lata 2025-2028.
-
19.
Zarządzenie Nr 19/ 2025 z dnia 2025-01-15
ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych z zakresu zdrowia publicznego na rzecz mieszkańców Suwałk w obszarze przeciwdziałania uzależnieniom, patologiom społecznym, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej na 2025 rok
-
20.
Zarządzenie Nr 20/ 2025 z dnia 2025-01-17
ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej w 2025 roku
-
21.
Zarządzenie Nr 21/ 2025 z dnia 2025-01-17
przyjęcia wykazu nieruchomości stanowiącej własność Miasta Suwałk przeznaczonej do sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego
-
22.
Zarządzenie Nr 22/ 2025 z dnia 2025-01-17
przyjęcia wykazu nieruchomości stanowiącej własność Miasta Suwałk przeznaczonej do sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego
-
23.
Zarządzenie Nr 23/ 2025 z dnia 2025-01-17
ogłoszenia konkursu ofert na realizację w 2025 r. zadania w zakresie edukacji zdrowotnej polegającej na prowadzeniu edukacji przedporodowej dla mieszkańców Suwałk
-
24.
Zarządzenie Nr 24/ 2025 z dnia 2025-01-17
powołania Komisji do spraw naboru kandydatów na wolne stanowisko podinspektora w Wydziale Spraw Społecznych i Zdrowia Urzędu Miejskiego w Suwałkach w wymiarze 1 etatu
-
25.
Zarządzenie Nr 25/ 2025 z dnia 2025-01-17
powołania Komisji do spraw naboru kandydatów na wolne stanowisko podinspektora w Wydziale Oświaty i Wychowania Urzędu Miejskiego w Suwałkach w wymiarze 1 etatu
-
26.
Zarządzenie Nr 26/ 2025 z dnia 2025-01-17
przyjęcia planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli na 2025 r.
-
27.
Zarządzenie Nr 27/ 2025 z dnia 2025-01-20
przyjęcia wykazu nieruchomości stanowiącej własność Miasta Suwałk przeznaczonej do sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego
-
28.
Zarządzenie Nr 28/ 2025 z dnia 2025-01-20
realizacji zadań obronnych w 2025 roku
-
29.
Zarządzenie Nr 29/ 2025 z dnia 2025-01-20
zmiany Zarządzenia nr 356/2023 Prezydenta Miasta Suwałk z dnia 29 września 2023 r. w sprawie powołania Miejskiej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych przy Prezydencie Miasta Suwałk
-
30.
Zarządzenie Nr 30/ 2025 z dnia 2025-01-20
wprowadzenia Procedury zgłoszeń zewnętrznych oraz podejmowania działań następczych.
-
31.
Zarządzenie Nr 31/ 2025 z dnia 2025-01-21
ogłoszenia naboru wniosków o udzielenie dotacji celowej ze środków budżetu Miasta Suwałk na wymianę systemu ogrzewania na ogrzewanie ekologiczne w ramach programu "Ograniczanie niskiej emisji na terenie Gminy Miasta Suwałki" w 2025 r.
-
32.
Zarządzenie Nr 32/ 2025 z dnia 2025-01-22
zmiany Zarządzenia nr 24/2025 Prezydenta Miasta Suwałk z dnia 17 stycznia 2025 r. w sprawie powołania Komisji do spraw naboru kandydatów na wolne stanowisko podinspektora w Wydziale Spraw Społecznych i Zdrowia Urzędu Miejskiego w Suwałkach w wymiarze 1 etatu
-
33.
Zarządzenie Nr 33/ 2025 z dnia 2025-01-23
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Budowa ulicy Powstańców Śląskich i 41 Pułku Piechoty w Suwałkach
-
34.
Zarządzenie Nr 34/ 2025 z dnia 2025-01-23
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Budowa sali gimnastycznej wraz z niezbędną infrastrukturą przy Zespole Szkół nr 4 w Suwałkach w ramach programu rządowego pn: „Program Olimpia –Program budowy przyszkolnych hal sportowych na 100-lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich” - w systemie zaprojektuj i wybuduj”.
-
35.
Zarządzenie Nr 35/ 2025 z dnia 2025-01-23
powierzenia Pani Marcie Kapusta stanowiska dyrektora Żłobka Miejskiego w Suwałkach.
-
36.
Zarządzenie Nr 36/ 2025 z dnia 2025-01-23
unieważnienia otwartego konkursu ofert na powierzenie lub wsparcie realizacji zadania publicznego na rzecz mieszkańców Suwałk w zakresie działalności na rzecz osób w wieku emerytalnym w 2025 r. poprzez prowadzenie klubów seniora
-
37.
Zarządzenie Nr 37/ 2025 z dnia 2025-01-24
powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia przetargu na sprzedaż składnika rzeczowego majątku ruchomego - autobusu podmiejskiego marki IRISBUS C50 IVECO DAILY
-
38.
Zarządzenie Nr 38/ 2025 z dnia 2025-01-27
powołania komisji do rozpatrywania w 2025 roku ofert na realizację zadania w zakresie edukacji zdrowotnej polegającej na prowadzeniu edukacji przedporodowej dla mieszkańców Suwałk
-
39.
Zarządzenie Nr 39/ 2025 z dnia 2025-01-27
ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert na powierzenie lub wsparcie realizacji zadań publicznych na rzecz mieszkańców Suwałk w zakresie działalności na rzecz osób z niepełnosprawnością oraz ochrony i promocji zdrowia, w tym działalności leczniczej w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej na 2025 rok
-
40.
Zarządzenie Nr 40/ 2025 z dnia 2025-01-27
powołania komisji konkursowej ds. opiniowania ofert na powierzenie lub wsparcie realizacji zadań publicznych na rzecz mieszkańców Suwałk w zakresie kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego w 2025 r.
-
41.
Zarządzenie Nr 41/ 2025 z dnia 2025-01-28
nabycia nieruchomości
-
42.
Zarządzenie Nr 42/ 2025 z dnia 2025-01-28
wyznaczenia nauczyciela do zastępowania dyrektora Przedszkola nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi w Suwałkach w okresie jego nieobecności
-
43.
Zarządzenie Nr 43/ 2025 z dnia 2025-01-28
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: System dystrybucji biletów wraz z kasownikami do obecnych autobusów ON i CNG i autobusów elektrycznych
-
44.
Zarządzenie Nr 44/ 2025 z dnia 2025-01-28
ogłoszenia otwartego konkursu ofert na na powierzenie lub wsparcie realizacji zadania publicznego na rzecz mieszkańców Suwałk w zakresie działalności na rzecz rodziny, macierzyństwa, rodzicielstwa, upowszechniania i ochrony praw dziecka w 2025 r.
-
45.
Zarządzenie Nr 45/ 2025 z dnia 2025-01-29
powołania Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej w Suwałkach oraz ustalenia jej organizacji i trybu działania
-
46.
Zarządzenie Nr 46/ 2025 z dnia 2025-01-30
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Budowa ciągu pieszo - rowerowego w pasie drogowym ulicy Utrata od ul. Waryńskiego do ul. Łąkowej wraz z doświetleniem przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerów w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I) w systemie zaprojektuj i wybuduj."
-
47.
Zarządzenie Nr 47/ 2025 z dnia 2025-01-30
zmian w budżecie miasta na 2025 rok
Udostępniający: Prezydent Miasta Suwałk
Wytwarzający/odpowiadający: Redaktor
Data wytworzenia: 2016-05-16
Wprowadzający: Radosław Jabłoński
Data wprowadzenia: 2008-11-24
Data modyfikacji: 2025-03-27
Opublikował: Radosław Jabłoński
Data publikacji: 2025-03-27
