Zarządzenia Prezydenta Miasta
-
1.
Zarządzenie Nr 48/ 2025 z dnia 2025-02-04
ogłoszenia otwartego konkursu ofert na powierzenie lub wsparcie realizacji zadania publicznego na rzecz mieszkańców Suwałk w zakresie ratownictwa i ochrony ludności w 2025 roku
-
2.
Zarządzenie Nr 49/ 2025 z dnia 2025-02-04
zmian w budżecie miasta na 2025 rok
-
3.
Zarządzenie Nr 50/ 2025 z dnia 2025-02-05
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zagospodarowanie skweru położonego u zbiegu ul. Gen. Z. Podhorskiego i ul. Grabowej w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I) w systemie zaprojektuj i wybuduj”.
-
4.
Zarządzenie Nr 51/ 2025 z dnia 2025-02-05
powołania Komisji do spraw naboru kandydatów na stanowisko podinspektora w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Suwałkach w wymiarze 1 etatu
-
5.
Zarządzenie Nr 52/ 2025 z dnia 2025-02-06
powołania Komisji do opiniowania wniosków o przyznanie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, położonych w Suwałkach
-
6.
Zarządzenie Nr 53/ 2025 z dnia 2025-02-06
powołania komisji konkursowej ds. opiniowania ofert na realizację zadania publicznego na rzecz mieszkańców Suwałk w zakresie działalności na rzecz rodziny, macierzyństwa, rodzicielstwa, upowszechniania i ochrony praw dziecka w 2025 r.
-
7.
Zarządzenie Nr 54/ 2025 z dnia 2025-02-07
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Budowa ul. Lazurowej w Suwałkach
-
8.
Zarządzenie Nr 55/ 2025 z dnia 2025-02-07
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: BIBLIOTEKA-MEDIATEKA – Kreatywne Centrum Książki, Nauki, Edukacji i Technologii w Suwałkach
-
9.
Zarządzenie Nr 56/ 2025 z dnia 2025-02-11
powołania Komisji do spraw naboru kandydatów na zastępstwo na stanowisko podinspektora w Wydziale Spraw Społecznych i Zdrowia Urzędu Miejskiego w Suwałkach w wymiarze 1 etatu
-
10.
Zarządzenie Nr 57/ 2025 z dnia 2025-02-11
ustalenia maksymalnego miesięcznego wynagrodzenia dla dyrektorów i zastępców dyrektorów jednostek organizacyjnych Miasta Suwałki
-
11.
Zarządzenie Nr 58/ 2025 z dnia 2025-02-12
przymusowego doprowadzenia osób do kwalifikacji wojskowej
-
12.
Zarządzenie Nr 59/ 2025 z dnia 2025-02-13
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Remont płyty postojowej dla samolotów na lotnisku w Suwałkach”.
-
13.
Zarządzenie Nr 60/ 2025 z dnia 2025-02-17
zmiany Zarządzenia nr 56/2025 Prezydenta Miasta Suwałk z dnia 11 lutego 2025 r. w sprawie powołania Komisji do spraw naboru kandydatów na zastępstwo na stanowisko podinspektora w Wydziale Spraw Społecznych i Zdrowia Urzędu Miejskiego w Suwałkach w wymiarze 1 etatu
-
14.
Zarządzenie Nr 61/ 2025 z dnia 2025-02-17
ustalenia średniego miesięcznego wydatku przeznaczonego na utrzymanie dziecka w placówkach opiekuńczo - wychowawczych prowadzonych przez Miasto Suwałki
-
15.
Zarządzenie Nr 62/ 2025 z dnia 2025-02-19
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Budowa zatoki autobusowej z peronami przy skrzyżowaniu ul. Utrata z ul. Waryńskiego wraz z przebudową fragmentów dróg rowerowych i chodników, przebudową oświetlenia oraz montażem wiat przystankowych, w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I) w systemie zaprojektuj i wybuduj
-
16.
Zarządzenie Nr 63/ 2025 z dnia 2025-02-19
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Budowa zatoki autobusowej z peronami przy skrzyżowaniu ul. Utrata z ul. Przytorową wraz z przebudową fragmentów dróg rowerowych i chodników, przebudową oświetlenia oraz montażem wiat przystankowych, w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I) w systemie zaprojektuj i wybuduj
-
17.
Zarządzenie Nr 64/ 2025 z dnia 2025-02-19
ustalenia średniego miesięcznego kosztu utrzymania mieszkańca w Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
-
18.
Zarządzenie Nr 65/ 2025 z dnia 2025-02-19
powołania komisji konkursowej ds. opiniowania ofert na powierzenie lub wsparcie realizacji zadań publicznych na rzecz mieszkańców Suwałk w zakresie ratownictwa i ochrony ludności w 2025 r.
-
19.
Zarządzenie Nr 66/ 2025 z dnia 2025-02-19
udzielenia bonifikaty od ceny sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących mienie gminne Miasta Suwałki przeznaczonych do sprzedaży bezprzetargowej na rzecz najemców
-
20.
Zarządzenie Nr 67/ 2025 z dnia 2025-02-20
ogłoszenia wykazu lokali mieszkalnych stanowiących mienie gminne Miasta Suwałki przeznaczonych do sprzedaży bezprzetargowej na rzecz najemców
-
21.
Zarządzenie Nr 68/ 2025 z dnia 2025-02-20
zasad przydzielania pracownikom Urzędu Miejskiego w Suwałkach środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego oraz wypłaty ekwiwalentu pieniężnego za ich pranie i konserwację
-
22.
Zarządzenie Nr 69/ 2025 z dnia 2025-02-20
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach”
-
23.
Zarządzenie Nr 70/ 2025 z dnia 2025-02-20
przyjęcia wykazu nieruchomości stanowiącej własność Miasta Suwałk przeznaczonej do sprzedaży
-
24.
Zarządzenie Nr 71/ 2025 z dnia 2025-02-21
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Budowa zatoki autobusowej z peronami przy skrzyżowaniu ul. Gen. Z. Podhorskiego z ul. Kolejową wraz z przebudową fragmentów dróg rowerowych i chodników, przebudową oświetlenia oraz montażem wiat przystankowych, w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I) w systemie zaprojektuj i wybuduj
-
25.
Zarządzenie Nr 72/ 2025 z dnia 2025-02-21
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Budowa zatoki autobusowej z peronami przy skrzyżowaniu ul. Utrata z ul. Sejneńską (na wysokości bazaru) wraz z przebudową chodników, przebudową oświetlenia oraz montażem wiaty przystankowyej zielonej, w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I) w systemie zaprojektuj i wybuduj
-
26.
Zarządzenie Nr 73/ 2025 z dnia 2025-02-21
przyjęcia wykazu nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa przeznaczonej do sprzedaży w drodze przetargu ustnego nieograniczonego
-
27.
Zarządzenie Nr 74/ 2025 z dnia 2025-02-24
zapewnienia okularów lub szkieł kontaktowych korygujacych wzrok pracownikom zatrudnionym na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe
-
28.
Zarządzenie Nr 75/ 2025 z dnia 2024-02-24
powołania Komisji do przeprowadzenia naboru na stanowisko dyrektora Żłobka Miejskiego w Suwałkach
-
29.
Zarządzenie Nr 76/ 2025 z dnia 2025-02-25
wysokości budżetu i harmonogramu Suwalskiego Budżetu Obywatelskiego na 2026 rok
-
30.
Zarządzenie Nr 77/ 2025 z dnia 2025-02-25
powołania Komisji do spraw naboru kandydatów na stanowisko podinspektora w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Suwałkach w wymiarze 1 etatu
-
31.
Zarządzenie Nr 78/ 2025 z dnia 2025-02-26
przyjęcia wykazu nieruchomości stanowiącej własność Miasta Suwałk przeznaczonej do sprzedaży
-
32.
Zarządzenie Nr 79/ 2025 z dnia 2025-02-27
zmian w budżecie miasta na 2025 rok
-
33.
Zarządzenie Nr 80/ 2025 z dnia 2025-02-27
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Rewitalizacja Suwałk - rozbetonowanie Placu Marii Konopnickiej
-
34.
Zarządzenie Nr 81/ 2025 z dnia 2025-02-28
powierzenia Pani Alicji Niedźwiedzkiej stanowiska pełniącej obowiązki dyrektora Żłobka Miejskiego w Suwałkach.
-
35.
Zarządzenie Nr 82/ 2025 z dnia 2025-02-28
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko - Orlik 2012 w SP nr 9 i SP nr 11 w Suwałkach: Zadanie 1 Remont nawierzchni boisk „Moje Boisko - Orlik 2012” przy Szkole Podstawowej nr 11 przy ul. Szpitalna 66 w Suwałkach Zadanie 2 Remont nawierzchni boisk „Moje Boisko - Orlik 2012” przy Szkole Podstawowej nr 9 przy ul. Hamerszmita 11 w Suwałkach
-
36.
Zarządzenie Nr 83/ 2025 z dnia 2025-02-28
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawa instalacji fotowoltaicznej o mocy 635kWp, kontenerowego magazynu energii
-
37.
Zarządzenie Nr 84/ 2025 z dnia 2025-02-28
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa i montaż zielonej wiaty przystankowej przy skrzyżowaniu ulic: Utrata-Sejneńska wraz z utwardzeniem i zagospodarowaniem terenu, w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I)”.
Udostępniający: Prezydent Miasta Suwałk
Wytwarzający/odpowiadający: Redaktor
Data wytworzenia: 2016-05-16
Wprowadzający: Radosław Jabłoński
Data wprowadzenia: 2008-11-24
Data modyfikacji: 2025-03-27
Opublikował: Radosław Jabłoński
Data publikacji: 2025-03-27
