Zamówienie Nr 16/2011 z dnia 2011-06-17 - MDI w Suwałkach ogłasza przetarg nieograniczony pn: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych, gminnych i dojazdowych w Suwałkach: Część 1 - Rejon 1, Część 2 - Rejon 2, Część 3- Rejon 3, Część 4 - Rejon 4
Data wydania | 2011-06-17 |
---|---|
Numer | 16/2011 |
Tytuł | MDI w Suwałkach ogłasza przetarg nieograniczony pn: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych, gminnych i dojazdowych w Suwałkach: Część 1 - Rejon 1, Część 2 - Rejon 2, Część 3- Rejon 3, Część 4 - Rejon 4 |
Suwałki: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych, gminnych i dojazdowych w Suwałkach: Część 1 - Rejon 1, Część 2 - Rejon 2 Część 3 - Rejon 3 Część 4 - Rejon 4
Numer ogłoszenia: 163162 - 2011; data zamieszczenia: 17.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Dyrekcja Inwestycji w Suwałkach , ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5667855, faks 087 5664831.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdi.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych, gminnych i dojazdowych w Suwałkach: Część 1 - Rejon 1, Część 2 - Rejon 2 Część 3 - Rejon 3 Część 4 - Rejon 4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych, gminnych i dojazdowych w Suwałkach: Część 1 - Rejon 1, Część 2 - Rejon 2 Część 3 - Rejon 3 Część 4 - Rejon 4 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część 1 - wykonanie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych, gminnych i dojazdowych w standardach IV (
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
· Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
· Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. W przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) na całość zamówienia w tym: - część 1 zamówienia - 1.000,00 ( słownie: jeden tysiąc złotych) - część 2 zamówienia - 1.000,00 ( słownie: jeden tysiąc złotych) - część 3 zamówienia - 1.000,00 ( słownie: jeden tysiąc złotych) - część 4 zamówienia - 1.000,00 ( słownie: jeden tysiąc złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach w Banku PKO SA O/Białystok nr 82 1240 5211 1111 0000 4921 9731 w terminie do dnia 01.07.2011 r. do godz. 10:00 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. 5. Wadium w pozostałych formach - oryginały - muszą być wniesione w sekretariacie (pokój 115) Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, ul. Sejneńska 82. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, ul. Sejneńskiej 82, (pokój nr 115) przed upływem terminu składania ofert. (Wykonawca dla celów dowodowych powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w sekretariacie MDI). 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować należyte wykonanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi, których przedmiotem było zimowe utrzymanie dróg na łączną kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 złotych brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu potwierdzenia dysponowania potencjałem technicznym Wykonawcy winni udokumentować: 3.1. w przypadku złożenia oferty na jedną część zamówienia: a) piaskarką z ogumionym pługiem lub innym pojazdem z ogumionym pługiem wyposażonym w urządzenie do posypywania dróg - 1 szt., b) ładowarką lub koparko ładowarką - 1 szt., c) koparko-spycharką z ogumionym pługiem - 2 szt. lub ciągnikami uzbrojonymi w ogumione pługi - 2 szt. d) samochodem samowyładowczym z ogumionym pługiem - 1 szt., 3.2. w przypadku złożenia oferty na dwie części zamówienia: a) piaskarkami z ogumionymi pługami lub innymi pojazdami z ogumionymi pługami wyposażonymi w urządzenie do posypywania dróg - 2 szt., b) ładowarkami lub koparko ładowarkami - 2 szt., c) koparko-spycharkami z ogumionymi pługami - 4 szt. lub ciągnikami uzbrojonymi w ogumione pługi - 4 szt. d) samochodami samowyładowczy z ogumionymi pługami - 2 szt., 3.3. w przypadku złożenia oferty na trzy części zamówienia: a) piaskarkami z ogumionymi pługami lub innymi pojazdami z ogumionymi pługami wyposażonymi w urządzenie do posypywania dróg - 3 szt., b) ładowarkami lub koparko ładowarkami - 3 szt., c) koparko-spycharkami z ogumionymi pługami - 6 szt. lub ciągnikami uzbrojonymi w ogumione pługi - 6 szt. d) samochodami samowyładowczymi z ogumionymi pługami - 3 szt., 3.4. w przypadku złożenia oferty na cztery części zamówienia: a) piaskarkami z ogumionymi pługami lub innymi pojazdami z ogumionymi pługami wyposażonymi w urządzenie do posypywania dróg - 4 szt., b) ładowarkami lub koparko ładowarkami - 4 szt., c) koparko-spycharkami z ogumionymi pługami - 8 szt. lub ciągnikami uzbrojonymi w ogumione pługi - 8 szt. d) samochodami samowyładowczymi z ogumionymi pługami - 4 szt., Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, potwierdzającej że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 40.000,00 złotych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
· wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mdi.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Dyrekcja Inwestycji ul. Sejneńska 82 16-400 Suwałki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejska Dyrekcja Inwestycji ul. Sejneńska 82 16-400 Suwałki Sekretariat - pokój nr 115.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych, gminnych i dojazdowych w Suwałkach: Część 1 - Rejon 1,.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - wykonanie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych, gminnych i dojazdowych w standardach IV (
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych, gminnych i dojazdowych w Suwałkach: Część 2 - Rejon 2.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - wykonanie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych, gminnych i dojazdowych w standardach IV (
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych, gminnych i dojazdowych w Suwałkach: Część 3 - Rejon 3.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - wykonanie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych, gminnych i dojazdowych w standardach IV (
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych, gminnych i dojazdowych w Suwałkach: Część 4 - Rejon 4.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - wykonanie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych, gminnych i dojazdowych w standardach IV (
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.