Zamówienie Nr MDI/2/2010 z dnia 2010-02-15 - Przetarg nieograniczony pn: Budowa zatok autobusowych oraz montaż wiat przystankowych w Suwałkach:Zadanie 1 – Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicy Wojska Polskiego, Zadanie 2 – Budowa zat
Data wydania | 2010-02-15 |
---|---|
Numer | MDI/2/2010 |
Tytuł | Przetarg nieograniczony pn: Budowa zatok autobusowych oraz montaż wiat przystankowych w Suwałkach: Zadanie 1 – Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicy Wojska Polskiego, Zadanie 2 – Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Szpitalna, Krzywólka, Nowomiejska, Przemysłowa, Zadanie 3 – Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Piaskowa, Zarzecze, Noniewicza, Sejneńska, Północna, Świerkowa, Zadanie 4 – Dostawa i montaż 24 wiat przystankowych |
SIWZ z załącznikami na stronie internetowej: www.mdi.suwalki.pl
Suwałki: Budowa zatok autobusowych oraz montaż wiat przystankowych w Suwałkach:
zadanie 1 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicy Wojska Polskiego,
zadanie 2 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Szpitalna, Krzywólka, Nowomiejska, Przemysłowa,
zadanie 3 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Piaskowa, Zarzecze, Noniewicza, Sejneńska, Północna, Świerkowa,
zadanie 4 - Dostawa i montaż 24 wiat przystankowych.
Numer ogłoszenia: 30513 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Suwałki , ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, faks 087 5628098.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zatok autobusowych oraz montaż wiat przystankowych w Suwałkach: zadanie 1 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicy Wojska Polskiego, zadanie 2 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Szpitalna, Krzywólka, Nowomiejska, Przemysłowa, zadanie 3 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Piaskowa, Zarzecze, Noniewicza, Sejneńska, Północna, Świerkowa, zadanie 4 - Dostawa i montaż 24 wiat przystankowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zatok autobusowych oraz montaż wiat przystankowych w Suwałkach: zadanie 1 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicy Wojska Polskiego, zadanie 2 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Szpitalna, Krzywólka, Nowomiejska, Przemysłowa, zadanie 3 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Piaskowa, Zarzecze, Noniewicza, Sejneńska, Północna, Świerkowa, zadanie 4 - Dostawa i montaż 24 wiat przystankowych. 2. Lokalizacja montażu wiat przystankowych: 1. ul. Świerkowa (pierwszy od ul. Kolejowej w kierunku Osiedla Północ) - wymiana, 2. ul. Świerkowa (pierwszy od ulicy Kolejowej w kierunku centrum miasta), 3. Krzywólka (pętla) 4. ul. Mieszka, 5. ul. Powstańców Wielkopolskich (w kierunku centrum miasta k/Lotniczej), 6. ul. 1 Maja (NOT), 7. ul. Wojska Polskiego (PBO), 8. ul. Wojska Polskiego (Laktopol), 9. ul. Jana Pawła (przy rondzie z ul. Świerkową), 10. ul. Piaskowa (PEC), 11. ul. Szpitalna (Szkoła Podstawowa nr 11), 12. ul. Buczka (k/Lotniczej), 13. ul. Sikorskiego (Zespół Szkół Zawodowych), 14. ul. Grunwaldzka (bazar po stronie cmentarza), 15. ul. Sikorskiego (koło ronda z E. Plater), 16. ul. Kościuszki (Dom Nauczyciela), 17. ul. Północna (Fabryka Mebli), 18. ul. Noniewicza (Wigry), 19. ul. Wojska Polskiego (Malow) - wymiana, 20. ul. Szafirowa (Mispol), 21. ul. Reja (Biedronka) - wymiana, 22. ul. Reja (k/Daszyńskiego)- wymiana, 23. ul. Buczka (IMBUD - w kierunku centrum miasta), 24. ul. Pułaskiego (J.W.- w kierunku centrum miasta) 3. Opis techniczny wiat przystankowych: a. Materiał: profil zamknięty aluminiowy - grubość ścianki min.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 44.21.23.21-5, 45.21.33.15-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 33.000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści trzy tysiące) na całość zamówienia w tym: zadanie 1 - 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych), zadanie 2 - 12.000,00 zł (dwanaście tysięcy złotych), zadanie 3 - 8.000,00 zł (osiem tysięcy złotych), zadanie 4 - 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach w Banku PKO SA O/Białystok nr 82 1240 5211 1111 0000 4921 9731 w terminie do dnia 05.03.2010 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach - oryginały - muszą być wniesione w sekretariacie (pokój 115) Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, ul. Sejneńska 82. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium, w sekretariacie MDI muszą zostać złożone ww. formy wadium. Wykonawca - dla celów dowodowych - powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w Sekretariacie MDI. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dotyczy zadania 1 i 3 posiadania wiedzy i doświadczenia; tj. udokumentują, wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie chodników z kostki betonowej i nawierzchni z kostki kamiennej na łączną kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł brutto; Dotyczy zadania2 posiadania wiedzy i doświadczenia; tj. udokumentują, wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie chodników oraz dróg o nawierzchni asfaltowej o łącznej wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł. Dotyczy zadania 4 posiadania wiedzy i doświadczenia; tj. wykonawcy winni udokumentować, wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na dostawie i montażu wiat przystankowych w łącznej ilości nie mniejszej niż 24 sztuki.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dotyczy zadania 1,2,3 Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj: kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (tj. Dz. U. z 2006 r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadającymi im uprawnieniami nadanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dotyczy zadania 1,2,3,4 sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
· Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mdi.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Dyrekcja Inwestycji ul. Sejneńska 82 16-400 Suwałki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejska Dyrekcja Inwestycji ul. Sejneńska 82 16-400 Suwałki pokój nr 115 - SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicy Wojska Polskiego,.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres robót zawierają załączone do SIWZ przedmiary, projekty oraz szczegółowe specyfikace techniczne.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Szpitalna, Krzywólka, Nowomiejska, Przemysłowa,.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres robót zawierają załączone do SIWZ przedmiary robót, projekty oraz szczegółowe specyfikacje techniczne.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie 3 - Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikiem przy ulicach Piaskowa, Zarzecze, Noniewicza, Sejneńska, Północna, Świerkowa,.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres robót zawierają załączone przedmiaru robót, projekty i szczegółowe specyfikacje techniczne.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie 4 - Dostawa i montaż 24 wiat przystankowych..
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie 4 - Dostawa i montaż 24 wiat przystankowych. 2. Lokalizacja montażu wiat przystankowych: 1. ul. Świerkowa (pierwszy od ul. Kolejowej w kierunku Osiedla Północ) - wymiana, 2. ul. Świerkowa (pierwszy od ulicy Kolejowej w kierunku centrum miasta), 3. Krzywólka (pętla) 4. ul. Mieszka, 5. ul. Powstańców Wielkopolskich (w kierunku centrum miasta k/Lotniczej), 6. ul. 1 Maja (NOT), 7. ul. Wojska Polskiego (PBO), 8. ul. Wojska Polskiego (Laktopol), 9. ul. Jana Pawła (przy rondzie z ul. Świerkową), 10. ul. Piaskowa (PEC), 11. ul. Szpitalna (Szkoła Podstawowa nr 11), 12. ul. Buczka (k/Lotniczej), 13. ul. Sikorskiego (Zespół Szkół Zawodowych), 14. ul. Grunwaldzka (bazar po stronie cmentarza), 15. ul. Sikorskiego (koło ronda z E. Plater), 16. ul. Kościuszki (Dom Nauczyciela), 17. ul. Północna (Fabryka Mebli), 18. ul. Noniewicza (Wigry), 19. ul. Wojska Polskiego (Malow) - wymiana, 20. ul. Szafirowa (Mispol), 21. ul. Reja (Biedronka) - wymiana, 22. ul. Reja (k/Daszyńskiego)- wymiana, 23. ul. Buczka (IMBUD - w kierunku centrum miasta), 24. ul. Pułaskiego (J.W.- w kierunku centrum miasta) 3. Opis techniczny wiat przystankowych: a. Materiał: profil zamknięty aluminiowy - grubość ścianki min.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.21-5, 45.21.33.15-4.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.