Zamówienie Nr OSGK/02/2010 z dnia 2010-02-11 - Przetarg nieograniczony na dostawę 15 fabrycznie nowych autobusów miejskich, niskopodłogowych jednej marki, pojazdu pogotowia technicznego oraz samochodu wsparcia logistycznego - odpowiedź na pytanie nr 9
Data wydania | 2010-02-11 |
---|---|
Numer | OSGK/02/2010 |
Tytuł | Przetarg nieograniczony na dostawę 15 fabrycznie nowych autobusów miejskich, niskopodłogowych jednej marki, pojazdu pogotowia technicznego oraz samochodu wsparcia logistycznego - odpowiedź na pytanie nr 9 |
Do Zamawiającego zwrócił się Wykonawca o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przetargu nieograniczonego „Dostawa 15 fabrycznie nowych autobusów miejskich, niskopodłogowych jednej marki, pojazdu pogotowia technicznego oraz samochodu wsparcia logistycznego”.
Treść zapytania:
- W załączniku nr 6 do SIWZ , pkt 26 – inne urządzenia i wyposażenie – układ centralnego smarowania
Oferowane na rynku autobusy najnowszej generacji produkowane są w oparciu o procesy technologiczne, materiały i rozwiązania techniczne pozwalające na zastosowanie bezobsługowych zespołów i systemów w podwoziu, nie wymagających smarowania.
Czy Zamawiający dopuści takie nowoczesne rozwiązanie nie wymagające układu centralnego smarowania, z zastosowaniem bezobsługowych zespołów i systemów: zawieszenia przedniego, tylnego, układu hamulcowego, wału napędowego, mostu napędowego?
- W załączniku nr 6 do SIWZ , pkt 13 – poszycie zewnętrzneMając na uwadze zapisy na temat konstrukcji szkieletu autobusu uwzględniającym wykonanie ze stali o podwyższonej jakości zabezpieczonej przeciw korozji metodą kataforezy, oraz to, że poszycie zewnętrzne (pasy podokienne) jest integralną częścią konstrukcji autobusu i jako całość są poddawane złożonemu procesowi kataforezy, szkielet i poszycie zewnętrzne powinny być traktowane jako jednorodna konstrukcja.
Czy Zamawiający dopuści wykonanie poszycia zewnętrznego ze stali o podwyższonej jakości zabezpieczonej przeciw korozji metodą kataforezy?
Zgodnie z Art. 38 ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający udziela następującego wyjaśnienia:
- Odnośnie zapytania nr 1. – Zamawiający dopuści rozwiązanie nie wymagające układu centralnego smarowania, z zastosowaniem bezobsługowych zespołów i systemów: zawieszenia przedniego, tylnego, układu hamulcowego, wału napędowego, mostu napędowego i w tym zakresie zmienia SIWZ.
- Odnośnie zapytania nr 2. – Zamawiający dopuści wykonanie poszycia zewnętrznego ze stali o podwyższonej jakości zabezpieczonej przeciw korozji metodą kataforezy.