Ogłoszenie z dnia 2024-12-13 Oogłoszenie o przetargu pisemnym nieograniczonym na najem części nieruchomości w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach z przeznaczeniem na prowadzenie działalności przy pomocy samoobsługowej fotokabiny
Data | 2024-12-13 |
---|---|
Podmiot ogłaszający | Prezydent Miasta Suwałk |
Tytuł | Oogłoszenie o przetargu pisemnym nieograniczonym na najem części nieruchomości w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach z przeznaczeniem na prowadzenie działalności przy pomocy samoobsługowej fotokabin |
PREZYDENT MIASTA SUWAŁK OGŁASZA PRZETARG PISEMNY NIEOGRANICZONY NA NAJEM CZĘŚCI POWIERZCHNI NIERUCHOMOŚCI W SIEDZIBIE URZĘDU MIEJSKIEGO W SUWAŁKACH, PRZY UL. ADAMA MICKIEWICZA 1
- Przedmiotem przetargu jest oddanie w najem części nieruchomości stanowiącej własność Miasta Suwałki o powierzchni użytkowej 2 m² znajdującej się na parterze budynku Urzędu Miejskiego w Suwałkach położonego na działkach oznaczonych numerami geodezyjnymi 11400/2, 11401/1, 11400/1, posiadających urządzone księgi wieczyste 11400/1, 11400/2 - SU1S/00047611/0, 11401/1 - SU1S/00048883/4, przy ul. Adama Mickiewicza 1 w Suwałkach (hol, przy pokoju nr 23, zgodnie z załącznikiem) z przeznaczeniem na prowadzenie działalności fotograficznej przy pomocy samoobsługowej fotokabiny.
- Termin najmu na okres od 01.02.2025 r. do 31.12.2026 r.
- Cena wywoławcza miesięcznego czynszu najmu wynosi netto 320,00 zł (słownie: trzysta dwadzieścia złotych), brutto 393,60 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt trzy złote sześćdziesiąt groszy) płatne w terminie 14 dni od daty otrzymania faktur VAT, przesłanych Najemcy za potwierdzeniem odbioru.
- Określona w Umowie stawka czynszu najmu będzie waloryzowana raz w roku kalendarzowym o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego ogółem za rok kalendarzowy poprzedzający waloryzacje. Pierwsza waloryzacja będzie dokonana w lutym 2026 roku.
- Wadium: 200 zł (słownie: dwieście złotych).
- Opłaty eksploatacyjne – Najemca będzie zobowiązany do uiszczania miesięcznych kosztów wynikających z faktur za zużycie energii elektrycznej (obrót i dystrybucja), które będą rozliczane na podstawie wskazań zainstalowanego przez Najemcę podlicznika.
- Przed przetargiem należy zapoznać się z przedmiotem przetargu, warunkami przetargu i projektem umowy najmu.
- Część jawna przetargu tj. otwarcie ofert - odbędzie się w dniu 16 stycznia 2025 roku o godz. 11:00 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 w sali nr 146.
- Ogłoszenie wyniku przetargu nastąpi 17 stycznia 2025 r. o godz. 11:00 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 w sali nr 146.
- W przypadku gdy zaoferowana najwyższa cena wystąpi w więcej niż jednej ofercie przewidziany jest drugi etap postępowania konkursowego polegający na licytacji ustnej. O terminie takiej licytacji oferenci zostaną powiadomieni na co najmniej 3 dni przed jej terminem.
- Warunki dopuszczenia do udziału w przetargu:
- złożenie oferty w zaklejonej kopercie uniemożliwiającej identyfikację oferenta z napisem „FOTOKABINA", w Urzędzie Miejskim w Suwałkach, w terminie do dnia 15 stycznia 2025 roku do godz. 15:30. Liczy się data i godzina wpływu oferty do Urzędu Miejskiego w Suwałkach. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
- wpłacenie wadium w podanej wysokości na rachunek Urzędu Miejskiego w Suwałkach nr 76 1240 5211 1111 0000 4929 8215 Bank Pekao S.A. Oddział w Suwałkach do dnia 15 stycznia 2025 roku. W tym dniu kwota wadium musi być uznana na rachunku Urzędu.
- Wymogi formalne oferty
- Zgodnie z załączonym wzorem Formularz ofertowy winien zawierać:
- imię, nazwisko, adres oferenta lub nazwę i adres firmy,
- oferowaną cenę miesięcznego czynszu najmu wyższą od ceny wywoławczej, przy czym postąpienie nie może być niższe aniżeli 1% ceny wywoławczej,
- oświadczenie o przyjęciu warunków podanych w ogłoszeniu i wzorze umowy,
- informację w zakresie doświadczenia w prowadzeniu działalności o proponowanym charakterze lub innym zbliżonym, ewentualne załączenie referencji,
- kopię aktualnego wpisu do odpowiedniego rejestru działalności,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oferenta w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia postępowania konkursowego,
- oświadczenie, że oferent nie jest w stanie likwidacji/upadłości,
- oświadczenie o braku zaległości w opłatach wobec Skarbu Państwa, ZUS i UM w Suwałkach,
- dowód wpłaty wadium.
- Projekt umowy - w załączeniu
- Wadium wniesione przez oferenta, który wygra przetarg, zalicza się na poczet czynszu.
- Osobom, których oferty nie zostały wybrane, wadium zostanie wypłacone niezwłocznie po zamknięciu przetargu, na numer konta podany w formularzu ofertowym.
- Wadium ulega przepadkowi w razie uchylenia się uczestnika, który wygrał przetarg od zawarcia umowy najmu w terminie określonym przez organizatora przetargu.
- Organizator przetargu bez podania przyczyn może, do chwili otwarcia ofert, odstąpić od jego przeprowadzenia.
- Organizator przetargu ma prawo do unieważnienia postępowania przetargowego w każdej chwili, bez podania przyczyn. W razie unieważnienia przetargu przez Miasto Suwałki, oferentom którzy złożyli oferty nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze z tego tytułu.
- Oferenci ponoszą koszty sporządzenia oferty i udziału w postępowaniu przetargowym. Koszty te nie podlegają zwrotowi na ich rzecz przez Miasto Suwałki, także w sytuacji unieważnienia postępowania przetargowego.
- Dodatkowych informacji dotyczących przetargu udziela Naczelnik Wydziału Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Suwałkach Andrzej Bałazy tel. (87) 562 81 21.
- Klauzula informacyjna RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Urząd Miejski w Suwałkach, z siedzibą przy ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, 087 – 562 80 00 reprezentowany przez Prezydenta Miasta Suwałk.
- Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Suwałkach jest Pan Rafał Luto, iod@um.suwalki.pl.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procedury przetargowej związanej z najmu nieruchomości zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
- Dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom, którym dane zostały powierzone do przetwarzania.
- Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa oraz innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z administratorem przetwarzają dane osobowe.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji zadania, do którego dane zostały zebrane, a następnie przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa (ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Dz. U. z 2020 r. poz. 164 t.j.; Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67).
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania. Nie przysługuje prawo do usunięcia, do przenoszenia oraz sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
- Osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w związku z przetwarzaniem danych.
- Podanie danych wynika z przepisów ustawy i jest obowiązkowe. Ich niepodanie uniemożliwi udział w postępowaniu przetargowym. Podanie danych w celach kontaktowych jest dobrowolne, służy usprawnieniu komunikacji.
- Dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.