Ogłoszenie z dnia 2013-04-16 - Przetarg nr 7/GR/2013 - Jagiełły
Data | 2013-04-16 |
---|---|
Podmiot ogłaszający | Prezydent Miasta Suwałk |
Tytuł | Przetarg nr 7/GR/2013 - Jagiełły |
Prezydent Miasta Suwałk
ogłasza przetargi ustne nieograniczone
na sprzedaż następujących nieruchomości niezabudowanych, stanowiących własność Miasta Suwałk:
1. oznaczona numerem 35231 o powierzchni 0,1070 ha, położona w Suwałkach przy ul. Jagiełły. Nieruchomość przeznaczona jest na cele zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, wolnostojącej. Szczegółowe warunki zabudowy określone są w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego zatwierdzonym Uchwałą Nr XXVIII/297/2012 Rady Miejskiej w Suwałkach z dnia 28.11.2012 roku. Termin rozpoczęcia budowy: 3 lata od dnia zakupu. Termin zakończenia budowy: kolejne 2 lata. Nieruchomość posiada urządzoną księgę wieczystą nr SU1S/00016734/2.
Cena wywoławcza: 176 000 zł brutto (słownie: sto siedemdziesiąt sześć tysięcy złotych).
Wadium: 17 600 zł (słownie: siedemnaście tysięcy sześćset złotych).
2. oznaczona numerem 35230 o powierzchni 0,0840 ha, położona w Suwałkach przy ul. Jagiełły. Nieruchomość przeznaczona jest na cele zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, wolnostojącej. Szczegółowe warunki zabudowy określone są w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego zatwierdzonym Uchwałą Nr XXVIII/297/2012 Rady Miejskiej w Suwałkach z dnia 28.11.2012 roku. Termin rozpoczęcia budowy: 3 lata od dnia zakupu. Termin zakończenia budowy: kolejne 2 lata. Nieruchomość posiada urządzoną księgę wieczystą nr SU1S/00016734/2.
Cena wywoławcza: 138 000 zł brutto (słownie: sto trzydzieści osiem tysięcy złotych).
Wadium: 13 800 zł (słownie: trzynaście tysięcy osiemset złotych).
Przetargi zostaną przeprowadzone na podstawie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zmianami) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz.U. Nr 207, poz. 2108 ze zmianami).
Przetargi odbędą się w dniu 24 maja 2013 roku o godz. 1100 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 w sali nr 146.
Warunkiem wzięcia udziału w przetargu jest:
- wpłacenie wadium w podanej wyżej wysokości na rachunek Urzędu Miejskiego w Suwałkach nr 76 1240 5211 1111 0000 4929 8215 Bank Pekao S.A. Oddział w Suwałkach do dnia 21 maja 2013 roku. W tym dniu kwota wadium musi być uznana na rachunku Urzędu. Dowód wniesienia wadium podlega przedłożeniu komisji przetargowej przed otwarciem przetargu;
- złożenie, przed otwarciem przetargu, pisemnego oświadczenia o zapoznaniu się z treścią ogłoszenia o przetargu oraz przedmiotem przetargu;
- w przypadku uczestnictwa w przetargu osoby prawnej – przedłożenie aktualnego wypisu z rejestru, właściwych pełnomocnictw sporządzonych notarialnie, dowodów tożsamości osób reprezentujących podmiot;
- w przypadku uczestnictwa w przetargu osoby fizycznej – osobiste stawiennictwo w dniu przetargu z dowodem tożsamości lub reprezentowanie przez pełnomocnika na podstawie pełnomocnictwa sporządzonego notarialnie;
- w przypadku uczestnictwa w przetargu jednego ze współmałżonków – przedłożenie pisemnej zgody drugiego małżonka na nabycie nieruchomości z podpisem notarialnie poświadczonym. Osoby pozostające w związku małżeńskim, a zamierzające nabyć nieruchomość z majątku odrębnego zobowiązane są złożyć stosowne oświadczenie. Osoby nie pozostające w związku małżeńskim zobowiązane są złożyć komisji przetargowej przed przystąpieniem do przetargu pisemne oświadczenie, iż nie pozostają w związku małżeńskim.
W przypadku uchylenia się nabywcy od zawarcia umowy sprzedaży wadium nie podlega zwrotowi.
Koszty sporządzenia umowy notarialnej ponosi nabywca.
Szczegółowych informacji dotyczących przetargu udziela Wydział Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1, pokój nr 141; telefon (87) 562-81-41.