Zarządzenia Prezydenta Miasta
-
1.
Zarządzenie Nr 14/ 2025 z dnia 2025-04-17
powołania komisji do przejęcia nieruchomości zabudowanej stanowiącej własność Skarbu Państwa położonej przy ul. Tadeusza Kościuszki 120 w Suwałkach
-
2.
Zarządzenie Nr 159/ 2025 z dnia 2025-04-24
ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych na rzecz mieszkańców Suwałk w zakresie turystyki i krajoznawstwa w 2025 roku
-
3.
Zarządzenie Nr 123/ 2025 z dnia 2025-04-01
zmian w budżecie miasta na 2025 rok
-
4.
Zarządzenie Nr 124/ 2025 z dnia 2025-04-01
nabycia nieruchomości
-
5.
Zarządzenie Nr 125/ 2025 z dnia 2025-04-04
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Opracowanie dokumentacji projektowej wykonania instalacji PV w obiektach użyteczności publicznej.”
-
6.
Zarządzenie Nr 126/ 2025 z dnia 2025-04-04
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Plenerowe Kino na Bulwarach - BO
-
7.
Zarządzenie Nr 127/ 2025 z dnia 2025-04-07
powierzenia Pani Marii Czokajło stanowiska dyrektora Żłobka Miejskiego w Suwałkach.
-
8.
Zarządzenie Nr 128/ 2025 z dnia 2025-04-07
zmiany Zarządzenia nr 86/2025 Prezydenta Miasta Suwałk z dnia 3 marca 2025r. w sprawie naboru Grantobiorców do projektu nr FEPD.04.03-IZ.00-0001/24 pt. „Mieszkanie bez barier - poprawa dostępności na rzecz osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu w mieście Suwałki”
-
9.
Zarządzenie Nr 129/ 2025 z dnia 2025-04-07
ustalenia formularza wniosku o udzielenie bonifikaty w ramach programu „Działki budowlane dla młodych w Suwałkach”
-
10.
Zarządzenie Nr 130/ 2025 z dnia 2025-04-07
publikacji "Zestawienia danych dotyczących czynszów najmu lokali mieszkalnych nienależących do publicznego zasobu mieszkaniowego za 2024 rok, położonych na obszarze Gminy Miasto Suwałki"
-
11.
Zarządzenie Nr 131/ 2025 z dnia 2025-04-09
przyjęcia wykazu nieruchomości stanowiącej własność Miasta Suwałk przeznaczonej do sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego
-
12.
Zarządzenie Nr 132/ 2025 z dnia 2025-04-09
przyjęcia wykazu nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa przeznaczonych do sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego
-
13.
Zarządzenie Nr 133/ 2025 z dnia 2025-04-09
przyjęcia wykazu nieruchomości stanowiącej własność Miasta Suwałk przeznaczonej do sprzedaż
-
14.
Zarządzenie Nr 134/ 2025 z dnia 2025-04-09
przyjęcia wykazu nieruchomości stanowiących własność Miasta Suwałk przeznaczonych do sprzedaży
-
15.
Zarządzenie Nr 135/ 2025 z dnia 2025-04-09
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.:Pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji zadania pn. „Budowa ulicy Powstańców Śląskich i 41 Pułku Piechoty w Suwałkach”
-
16.
Zarządzenie Nr 136/ 2025 z dnia 2025-04-09
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.:„Pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji zadania pn. „BIBLIOTEKA-MEDIATEKA–Kreatywne Centrum Książki, Nauki, Edukacji i Technologii w Suwałkach”
-
17.
Zarządzenie Nr 137/ 2025 z dnia 2025-04-09
zmian w budżecie miasta na 2025 rok
-
18.
Zarządzenie Nr 138/ 2025 z dnia 2025-04-10
ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert na powierzenie realizacji zadania publicznego z zakresu zdrowia publicznego na rzecz mieszkańców Suwałk w obszarze przeciwdziałania uzależnieniom, patologiom społecznym, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej w 2025 rok
-
19.
Zarządzenie Nr 139/ 2025 z dnia 2025-04-10
ogłoszenia wyników konkursu ofert na realizację zadania pn. ”Poukładaj Sobie Raka!-BO„ - wybranego do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 r.
-
20.
Zarządzenie Nr 140/ 2025 z dnia 2025-04-10
powołania zespołów zapewniających przygotowanie i obsługę organizacyjno- techniczną w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 18 maja 2025 r.
-
21.
Zarządzenie Nr 141/ 2025 z dnia 2025-04-10
przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących ustanowienia Suwalskiego Bonu Sportowego na lata 2025-2027
-
22.
Zarządzenie Nr 142/ 2025 z dnia 2025-04-11
zmian w budżecie miasta na 2025 rok
-
23.
Zarządzenie Nr 143/ 2025 z dnia 2025-04-14
określenia stawek czynszu w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miasta Suwałki.
-
24.
Zarządzenie Nr 144/ 2025 z dnia 2025-04-14
aktualizacji wskaźnika zwiększającego dotyczącego dotacji udzielanych szkołom publicznym nieprowadzonym przez Miasto Suwałki
-
25.
Zarządzenie Nr 145/ 2025 z dnia 2025-04-14
aktualizacji wysokości podstawowych kwot dotacji dla placówek wychowania przedszkolnego dotowanych przez Miasto Suwałki
-
26.
Zarządzenie Nr 146/ 2025 z dnia 2025-04-14
nabycia nieruchomości
-
27.
Zarządzenie Nr 147/ 2025 z dnia 2025-04-16
powołania Komisji do spraw naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Komunikacji Urzędu Miejskiego w Suwałkach w wymiarze 1 etatu
-
28.
Zarządzenie Nr 148/ 2025 z dnia 2025-04-17
powołania komisji do przejęcia nieruchomości zabudowanej stanowiącej własność Skarbu Państwa położonej przy ul. Tadeusza Kościuszki 120 w Suwałkach
-
29.
Zarządzenie Nr 149/ 2025 z dnia 2025-04-17
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Budowa kładki przez rzekę Czarna Hańcza w ciągu pieszo rowerowym w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk ( etap I)”.
-
30.
Zarządzenie Nr 150/ 2025 z dnia 2025-04-18
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Opracowanie dokumentacji projektowej: Budowa ulic Francuskiej, Hiszpańskiej, Czeskiej, Greckiej, Portugalskiej, 7KDD i 7KDL wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
-
31.
Zarządzenie Nr 151/ 2025 z dnia 2025-04-18
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Promocja Miasta Suwałki poprzez sport w sezonach rozgrywkowym 2025/2026 i 2026/2027 – piłka nożna, piłka siatkowa, badminton
-
32.
Zarządzenie Nr 152/ 2025 z dnia 2025-04-18
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę, rozbudowę i termomodernizację budynku przy ul. Szkolnej 7 w Suwałkach wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby Rodzinnego Domu Dziecka.
-
33.
Zarządzenie Nr 153/ 2025 z dnia 2025-04-22
zasad gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Urzędu Miejskiego w Suwałkach i jednostek organizacyjnych Miasta Suwałki
-
34.
Zarządzenie Nr 154/ 2025 z dnia 2025-04-23
powołania Komisji do spraw naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Podatków i Opłat Urzędu Miejskiego w Suwałkach w wymiarze 1 etatu
-
35.
Zarządzenie Nr 155/ 2025 z dnia 2025-04-23
powołania Zespołu ds. opracowania i koordynacji realizacji Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego Mieszkańców Suwałk do 2030 r.
-
36.
Zarządzenie Nr 156/ 2025 z dnia 2025-04-24
określenia zasad lokalizacji sezonowych ogródków i innych punktów gastronomicznych na gruntach zarządzanych przez Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach
-
37.
Zarządzenie Nr 157/ 2025 z dnia 2025-04-24
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawa jednego fabrycznie nowego autobusu MEGA z napędem elektrycznym wraz z ładowarką mobilną na potrzeby komunikacji miejskiej w Suwałkach
-
38.
Zarządzenie Nr 158/ 2025 z dnia 2025-04-24
udzielenia pożyczki Muzeum Okręgowemu w Suwałkach
-
39.
Zarządzenie Nr 159/ 2025 z dnia 2025-04-24
ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych na rzecz mieszkańców Suwałk w zakresie turystyki i krajoznawstwa w 2025 roku
-
40.
Zarządzenie Nr 160/ 2025 z dnia 2025-04-25
ogłoszenia II naboru wniosków o udzielenie dotacji celowej ze środków budżetu Miasta Suwałk na wymianę systemu ogrzewania na ogrzewanie ekologiczne w ramach programu "Ograniczanie niskiej emisji na terenie Gminy Miasta Suwałki" w 2025 r.
-
41.
Zarządzenie Nr 161/ 2025 z dnia 2025-04-28
powołania komisji konkursowej ds. opiniowania ofert na realizację zadań publicznych w zakresie dofinansowania wkładu własnego do programów finansowanych z innych źródeł niż budżet Miasta Suwałk w 2025 r.
-
42.
Zarządzenie Nr 162/ 2025 z dnia 2025-04-28
ogłoszenia otwartego konkursu ofert w zakresie dofinansowania wkładu własnego do programów finansowanych z innych źródeł niż budżet Miasta Suwałk w 2025 roku
-
43.
Zarządzenie Nr 163/ 2025 z dnia 2025-04-28
powołania Komisji XXIX edycji konkursu pod nazwą „Gdzie te piękne ogrody i kwieciste balkony”
-
44.
Zarządzenie Nr 164/ 2025 z dnia 2025-04-29
powołania komisji do przejęcia oraz przekazania nieruchomości zabudowanej stanowiącej własność Skarbu Państwa położonej przy ul. Tadeusza Kościuszki 120 w Suwałkach
-
45.
Zarządzenie Nr 165/ 2025 z dnia 2025-04-30
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Opracowanie dokumentacji technicznej do projektu "Innowacyjne OZE oraz magazyny energii w obiektach użyteczności publicznej w Mieście i Gminie Suwałki"
-
46.
Zarządzenie Nr 166/ 2025 z dnia 2025-04-30
zmian w budżecie miasta na 2025 rok
-
47.
Zarządzenie Nr 167/ 2025 z dnia 2025-04-30
sprawozdania finansowego Miasta Suwałki za 2024 rok
-
48.
Zarządzenie Nr 168/ 2025 z dnia 2025-04-30
wprowadzenia ,,Instrukcji sporządzania łącznego sprawozdania finansowego oraz skonsolidowanego bilansu Miasta Suwałk"
-
49.
Zarządzenie Nr 169/ 2025 z dnia 2025-04-30
zmiany zarządzenia nr 242/2024 Prezydenta Miasta Suwałk z dnia 12 lipca 2024 r. w sprawie powołania składu Zespołu do spraw Zdrowia Publicznego
Udostępniający: Prezydent Miasta Suwałk
Wytwarzający/odpowiadający: Redaktor
Data wytworzenia: 2016-05-16
Wprowadzający: Radosław Jabłoński
Data wprowadzenia: 2008-11-24
Data modyfikacji: 2025-03-27
Opublikował: Radosław Jabłoński
Data publikacji: 2025-03-27
