Zarządzenia Prezydenta Miasta
-
1.
Zarządzenie Nr 224/ 2024 z dnia 2024-07-01
nabycia nieruchomości
-
2.
Zarządzenie Nr 225/ 2024 z dnia 2024-07-01
zmiany zarządzenia w sprawie ułatwienia spłaty zadłużenia związanego z najmem lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miasta Suwałki w formie odpracowania należności
-
3.
Zarządzenie Nr 226/ 2024 z dnia 2024-07-01
przekwalifikowania lokali na lokale przeznaczone do zawierania umowy najmu socjalnego lokalu
-
4.
Zarządzenie Nr 227/ 2024 z dnia 2024-07-02
ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego na rzecz mieszkańców Suwałk w zakresie ratownictwa i ochrony ludności w 2024 roku
-
5.
Zarządzenie Nr 228/ 2024 z dnia 2024-07-02
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Promocja Miasta Suwałki poprzez sport w sezonie rozgrywkowym 2024/2025 – piłka nożna, piłka siatkowa, badminton”
-
6.
Zarządzenie Nr 229/ 2024 z dnia 2024-07-04
przyjęcia wykazu nieruchomości stanowiącej własność Miasta Suwałk przeznaczonej do sprzedaży
-
7.
Zarządzenie Nr 230/ 2024 z dnia 2024-07-04
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Wymiana okien połaciowych w budynku Ratusza Miejskiego przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
-
8.
Zarządzenie Nr 231/ 2024 z dnia 2024-07-04
zmiany Zarządzenia nr 334/2023 Prezydenta Miasta Suwałk z dnia 01 września 2023 r. w sprawie powołania Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania Przemocy Domowej w mieście Suwałki
-
9.
Zarządzenie Nr 232/ 2024 z dnia 2024-07-04
powołania Komisji do spraw naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Podatków i Opłat (WYMIAR PODATKOWY) Urzędu Miejskiego w Suwałkach w wymiarze 1 etatu
-
10.
Zarządzenie Nr 233/ 2024 z dnia 2024-07-04
powołania Komisji do spraw naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Podatków i Opłat (KSIĘGOWOŚĆ) Urzędu Miejskiego w Suwałkach w wymiarze 1 etatu
-
11.
Zarządzenie Nr 234/ 2024 z dnia 2024-07-04
ogłoszenia otwartego konkursu ofert na powierzenie lub wsparcie realizacji zadania publicznego na rzecz mieszkańców Suwałk w zakresie pomocy społecznej polegającego na wspieraniu działań mających na celu dożywianie lub pomoc rzeczową na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w 2024 r.
-
12.
Zarządzenie Nr 235/ 2024 z dnia 2024-07-05
wprowadzenia priorytetowego zadania publicznego do Programu współpracy Miasta Suwałk z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024
-
13.
Zarządzenie Nr 236/ 2024 z dnia 2024-07-05
zmian w budżecie miasta na 2024 rok
-
14.
Zarządzenie Nr 237/ 2024 z dnia 2024-07-05
ogłoszenia otwartego konkursu ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych z zakresu zdrowia publicznego na rzecz mieszkańców Suwałk w obszarze przeciwdziałania uzależnieniom, patologiom społecznym, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej w 2024 r.
-
15.
Zarządzenie Nr 238/ 2024 z dnia 2024-07-09
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Budowa skrzyżowania ul. 4KD z ul. St. Staniszewskiego w Suwałkach
-
16.
Zarządzenie Nr 239/ 2024 z dnia 2024-07-10
utworzenia Komisji Bezpieczeństwa i Porządku na kadencję 2024 -2026
-
17.
Zarządzenie Nr 240/ 2024 z dnia 2024-07-11
nabycia nieruchomości
-
18.
Zarządzenie Nr 241/ 2024 z dnia 2024-07-11
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawa samochodu dostawczego o napędzie elektrycznym o DMC do 3,5 tony
-
19.
Zarządzenie Nr 242/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania składu Zespołu do spraw Zdrowia Publicznego
-
20.
Zarządzenie Nr 243/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę, rozbudowę oraz zmianę sposobu użytkowania na żłobek skrzydła budynku przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach”
-
21.
Zarządzenie Nr 244/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania komisji egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego na wniosek Pani Sylwii Wasilewskiej – nauczycielki Przedszkola nr 4 z Oddziałem Integracyjnym w Suwałkach
-
22.
Zarządzenie Nr 245/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania komisji egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego na wniosek Pani Edyty Byro – nauczycielki Przedszkola nr 5 z Oddziałem Integracyjnym w Suwałkach
-
23.
Zarządzenie Nr 246/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania komisji egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego na wniosek Pani Karoliny Strybe – nauczycielki Przedszkola nr 6 w Suwałkach
-
24.
Zarządzenie Nr 247/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania komisji egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego na wniosek Pani Sylwii Anny Truchan – nauczycielki Przedszkola nr 10 im. M. Konopnickiej w Suwałkach
-
25.
Zarządzenie Nr 248/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania komisji egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego na wniosek Pani Alicji Jacewicz – nauczycielki Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. A. Piłsudskiej w Suwałkach
-
26.
Zarządzenie Nr 249/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania komisji egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego na wniosek Pani Ewy Butkiewicz – nauczycielki Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. A. Piłsudskiej w Suwałkach
-
27.
Zarządzenie Nr 250/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania komisji egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego na wniosek Pani Pauli Sokołowskiej – nauczycielki Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. A. Piłsudskiej w Suwałkach
-
28.
Zarządzenie Nr 251/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania komisji egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego na wniosek Pana Michała Stanisława Słojewskiego – nauczyciela Szkoły Podstawowej nr 7 im. św. Jana Pawła II w Suwałkach
-
29.
Zarządzenie Nr 252/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania komisji egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego na wniosek Pana Dawida Roberta Banacha – nauczyciela Zespołu Szkół nr 2 w Suwałkach
-
30.
Zarządzenie Nr 253/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania komisji egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego na wniosek Pani Emilii Falickiej – nauczycielki Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 1 w Suwałkach
-
31.
Zarządzenie Nr 254/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania komisji egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego na wniosek Pani Marty Kowalewskiej – nauczycielki Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 1 w Suwałkach
-
32.
Zarządzenie Nr 255/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania komisji egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego na wniosek Pani Katarzyny Bednarko – nauczycielki Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 1 w Suwałkach
-
33.
Zarządzenie Nr 256/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania komisji egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego na wniosek Pani Anny Magdaleny Bartnik – nauczycielki Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 1 w Suwałkach
-
34.
Zarządzenie Nr 257/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania komisji egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego na wniosek Pani Ewy Gilant – nauczycielki Przedszkola nr 3 im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Suwałkach
-
35.
Zarządzenie Nr 258/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania komisji egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego na wniosek Pani Michaliny Cimochowskiej – nauczycielki Zespołu Szkół nr 4 w Suwałkach
-
36.
Zarządzenie Nr 259/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania komisji egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego na wniosek Pani Magdaleny Wronki – nauczycielki Zespołu Szkół nr 4 w Suwałkach
-
37.
Zarządzenie Nr 260/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania komisji egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego na wniosek Pana Marcina Gościewskiego – nauczyciela Zespołu Szkół nr 6 im. K. Brzostowskiego w Suwałkach
-
38.
Zarządzenie Nr 261/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania komisji egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego na wniosek Pana Marka Kondrackiego – nauczyciela Zespołu Szkół Technicznych w Suwałkach
-
39.
Zarządzenie Nr 262/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania komisji egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego na wniosek Pana Tomasza Słuchockiego– nauczyciela Zespołu Szkół Technicznych w Suwałkach
-
40.
Zarządzenie Nr 263/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania komisji egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego na wniosek Pani Moniki Szymczak – nauczycielki Szkoły Podstawowej nr 6 im. A. Kujałowicz w Suwałkach
-
41.
Zarządzenie Nr 264/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania komisji egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego na wniosek Pani Dagmary Sokołowskiej – nauczycielki Szkoły Podstawowej nr 6 im. A. Kujałowicz w Suwałkach
-
42.
Zarządzenie Nr 265/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania komisji egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego na wniosek Pani Marty Brodowskiej – nauczycielki Szkoły Podstawowej nr 4 im. ks. K. A. Hamerszmita w Suwałkach
-
43.
Zarządzenie Nr 266/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania komisji egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego na wniosek Pani Anny Lotkowskiej – nauczycielki Szkoły Podstawowej nr 5 im. A. Wierusz - Kowalskiego w Suwałkach
-
44.
Zarządzenie Nr 267/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania komisji egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego na wniosek Pani Joanny Nowikowskiej – nauczycielki Szkoły Podstawowej nr 5 im. A. Wierusz – Kowalskiego w Suwałkach
-
45.
Zarządzenie Nr 268/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania komisji egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego na wniosek Pani Martyny Popławskiej – nauczycielki Szkoły Podstawowej nr 7 im. św. Jana Pawła II w Suwałkach
-
46.
Zarządzenie Nr 269/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania komisji egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego na wniosek Pani Ewy Olisiejko – nauczycielki Zespołu Szkół nr 2 w Suwałkach
-
47.
Zarządzenie Nr 270/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania komisji egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego na wniosek Pani Anny Grzymkowskiej – nauczycielki Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi im. gen. bryg. pil. W. Urbanowicza w Suwałkach
-
48.
Zarządzenie Nr 271/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania komisji egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego na wniosek Pani Małgorzaty Szyszkowskiej – nauczycielki Szkoły Podstawowej nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach
-
49.
Zarządzenie Nr 272/ 2024 z dnia 2024-07-12
powołania komisji egzaminacyjnej w celu przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego na wniosek Pani Justyny Andruszkiewicz– nauczycielki Szkoły Podstawowej nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach
-
50.
Zarządzenie Nr 273/ 2024 z dnia 2024-07-15
powołania komisji do odbioru zamówienia dotyczącego zakupu modułów e-usługi do systemu Comarch ERGO na potrzeby zadań geodezyjnych i kartograficznych wraz z wdrożeniem.
-
51.
Zarządzenie Nr 274/ 2024 z dnia 2024-07-15
zmiany Zarządzenia w sprawie powołania Suwalskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego piątej kadencji
-
52.
Zarządzenie Nr 275/ 2024 z dnia 2024-07-16
powołania komisji konkursowej ds. opiniowania ofert na powierzenie realizacji zadań publicznych z zakresu zdrowia publicznego na rzecz mieszkańców Suwałk w obszarze przeciwdziałania uzależnieniom, patologiom społecznym, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej w 2024 r.
-
53.
Zarządzenie Nr 276/ 2024 z dnia 2024-07-17
zmian w budżecie miasta na 2024 rok
-
54.
Zarządzenie Nr 277/ 2024 z dnia 2024-07-17
powołania komisji konkursowej ds. opiniowania ofert na powierzenie lub wsparcie realizacji zadania publicznego na rzecz mieszkańców Suwałk w zakresie pomocy społecznej polegającego na wspieraniu działań mających na celu dożywianie lub pomoc rzeczową na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w 2024r.
-
55.
Zarządzenie Nr 278/ 2024 z dnia 2024-07-18
powołania zespołu ds. rewitalizacji do koordynacji działań związanych z rewitalizacją w Mieście Suwałki
-
56.
Zarządzenie Nr 279/ 2024 z dnia 2024-07-18
Zasad nadzoru właścicielskiego nad spółkami z udziałem Miasta Suwałk
-
57.
Zarządzenie Nr 280/ 2024 z dnia 2024-07-18
powołania Komisji do spraw naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Organizacyjnym - Kancelaria Ogólna Urzędu Miejskiego w Suwałkach w wymiarze 1 etatu
-
58.
Zarządzenie Nr 281/ 2024 z dnia 2024-07-18
nabycia nieruchomości
-
59.
Zarządzenie Nr 282/ 2024 z dnia 2024-07-18
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Kompleksowa opieka nad zwierzętami bezdomnymi wraz z odłowem, odłowem kotów wolno żyjących oraz zwierząt dzikich z terenu Miasta Suwałki, w latach 2025-2026”
-
60.
Zarządzenie Nr 283/ 2024 z dnia 2024-07-24
powierzenia Pani Marcie Kapuście stanowiska dyrektora Żłobka Miejskiego w Suwałkach
-
61.
Zarządzenie Nr 284/ 2024 z dnia 2024-07-24
powołania Dyrektora Biblioteki Publicznej im. Marii Konopnickiej w Suwałkach
-
62.
Zarządzenie Nr 285/ 2024 z dnia 2024-07-24
wynagrodzenia Dyrektora Biblioteki Publicznej im. Marii Konopnickiej w Suwałkach
-
63.
Zarządzenie Nr 286/ 2024 z dnia 2024-07-24
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę budynku Szkoły Podstawowej nr 9 w Suwałkach o windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych
-
64.
Zarządzenie Nr 287/ 2024 z dnia 2024-07-25
przyjęcia wykazu nieruchomości stanowiącej własność Miasta Suwałk przeznaczonej do sprzedaży
-
65.
Zarządzenie Nr 288/ 2024 z dnia 2024-07-25
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Akcesoria komputerowe 2024 - II
-
66.
Zarządzenie Nr 289/ 2024 z dnia 2024-07-26
powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa, instalacji fotowoltaicznej o mocy 635kWp, kontenerowego magazynu energii”
-
67.
Zarządzenie Nr 290/ 2024 z dnia 2024-07-29
ogłoszenia wykazu lokali mieszkalnych stanowiących mienie gminne Miasta Suwałki przeznaczonych do sprzedaży bezprzetargowej na rzecz najemców.
-
68.
Zarządzenie Nr 291/ 2024 z dnia 2024-07-31
ogłoszenia wyników drugiego otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w zakresie dofinansowania wkładu własnego do programów finansowanych z innych źródeł niż budżet Miasta Suwałk w 2024 roku
-
69.
Zarządzenie Nr 292/ 2024 z dnia 2024-07-31
zmian w budżecie miasta na 2024 rok
-
70.
Zarządzenie Nr 293/ 2024 z dnia 2024-07-31
ustanowienia służebności przesyłu
Udostępniający: Prezydent Miasta Suwałk
Wytwarzający/odpowiadający: Redaktor
Data wytworzenia: 2016-05-16
Wprowadzający: Radosław Jabłoński
Data wprowadzenia: 2008-11-24
Data modyfikacji: 2022-09-21
Opublikował: Radosław Jabłoński
Data publikacji: 2008-11-24